ThoooR Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei og god helg alle sammen Sitter nå her på jobben og irriterer meg... d jeg irriterer meg over er at jeg ikke kan stille på bass/diskant i windows her på jobb-pcn min. Den kjører Win 2000, og jeg kan ikke få fram de "avanserte" egenskapene i lydvolumsaken.... den er gråa ut... Så jeg lurer, noen som har et _lite_ og meget enkelt prog. som jeg kan bruke til dette? (helst freeware) takker for svar Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) start>programmer>tilbehør>underholding>volumkontroll så trykker du på alternativer også trykker du på avanserte kontroller også kommer det opp avansert også trykker du på avanert og velger bass og diskant. slik er det vertfall i xp Endret 13. mars 2004 av dj_messiah Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Ja d stemmer, slik er d oxo i Win 95, Win 98, Win 2000, men hos meg er vlget "avanserte inst." grået ut (jeg kan ikke trykke der.....) dette har jeg oxo vært borti på andre pcer, men da har jeg ikke tenkt så mye på d... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Prøv andre drivere til lydkortet. Det funket for meg i Win2K og SB64 i "gamle" dager. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det er ikke alle lydkort som har denne funksjonen da. Hvilket lydkort er det? Mvh Meg. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Dette er fordi en morsom administrator har tatt vekk endel privilegier. Spør om vedkommende kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå