Homme Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hei skal begynne å planlegge min 2. mod. Det jeg lurte på var: Det er et gammalt "orginal" kabinett som blir offeret denne gangen. Har ufatelig lyst til å få nesten samme "pusse finish" som her. noen tips til om jeg må bruke noe til å fjerne lakken før jeg begynner å pusse ned? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 tror du må først lakke svart, og alt som hører ti ldet, og så må du vel over med sandpapir igjen, og så kanskje klarlakk tilslutt.. men står det ikke der? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 The brushed effect was done with 200 grit Wet+Dry. The paper was wrapped around a block of wood. Rubbing should be done from one end of the work piece to the other, in a straight line and no stopping along the way. Keep the metal wet with plenty of water when rubbing. A drop of washing up liquid in the water helps to produce a nice finish. (I mean 1 drop!). her står det litt.. hmm.. ser ut til at alt han gjorde var å pusse.. men kanskje det hadde vært en tanke å ha svart på etter at du hadde pusset, og så pusse litt lett oppå igjen.. ...eller bare pusse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå