simenss Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg skal ha meg dette Sky Hawk kabinettet, men strømforsyning følger ikke med. Kan noen hjelpe meg med dette? Gjerne en direkte link til strømforsyning som man enten kan kjøpe fra Microplex eller MPX Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Denne er jo bra. Hvis du har S-ATA disker: MIST Lenke til kommentar
simenss Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Denne er jo bra. Hvis du har S-ATA disker: MIST Skjønner ikke helt jeg Du har gitt meg to linker til kabinettet mitt... Endret 13. mars 2004 av simenss Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Alt spørs jo helt av hvor mange komponenter du skal ha i maskinen din, men den "svakeste" Mist strømforsyningen burde holde. Med mindre du ikke skal ha 3-4--> harddisker da. Har selv denne modellen og den er stabil på alle railene, og er stille som bare det. Selv med støysvak vannkjøling så hører jeg ikke en døyt av Misten. Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 fikk min mist 550w for noen dager siden og er stor fornøyd med den Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Et annet alternativ som ikke koster så mye mer og som hvertfall etter spesifikasjonene kunne ha drevet et atomkraftverk, er LEVICOM strømforsyningen de har på 3dfxcool.no. Den er riktignok utsolgt for øyeblikket. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva med en fortron/source 350W? De er jo kjent for å ihvertfall levere det de oppgir psu'en tåler... Fortron/Source 350 W Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Skjønner ikke helt jeg Du har gitt meg to linker til kabinettet mitt... Beklager I min lathet gadd jeg ikke åpne en ny internett browser, så jeg åpnet bare linken til kabbiset ditt, og gikk inn på de 2 PSUene. Merkerlig den gamle URLen blei vist hengende igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå