Andreasfe Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Har dette kabinettet.. Har hørt lenge at strømforsyningen suger, og ikke gir angitt Watt (som er 300W) Hvor mye sånn sirkus gir den? Og ca. hvor mye watt tar mitt utstyr: AMD Athlon XP 2400+ GlacialTec Silent Breeze kjølevifte Hovedkort Msi K2M2M (tror jeg det het) Asus Radeon 9600 SE CD-brenner WD 40 GB harddisk 256 MB DDR RAM Håper har noen gode svar på dette! Takker på forhånd! Endret 13. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 QTEC er ganske dårlig ja. Jeg har QTEC 550watt, og min kan også være ustabil til tider (vet ikke om det er PSU'en som gjør det men) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Kjøpte likesågodt et Chieftec Dragon kabinett i dag jeg.... Skal sette sammen nå Lenke til kommentar
O1e Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Qtec kabinett er nice.. Har det. Men gud så strømforsyningen bråker!! har 450w.. Kan ikke ha pcen på om natta vis jeg ikke stabler med puter rundt den.. HATER den hardt.. Skal bytte bort driten snart. Endret 14. mars 2004 av O1e Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Kan jo hende Q-tec har spandert på en vifte-regulator, noe nesten alle strømforskyninger har. Du har høy kabinett temperatur eller overbelastet strømforskyning, noe den sikkert er. Temperatur måleren som du sansynlig har sitter helst på kjøle ribben til noen transistorer. JEG MENER ! at Q-tec ikke er noe å satse på for de som vil bruke litt penger på pc'en, samt ønsker et stabilt system+overklokking. Dette er grunnet de gir ofte mye mindre effekt en tilsvarende strømfoskyninger og har ofte problemer med å holde stabile spenninger. Som fører til et ustabilt system. Noen er helt fornøyd med sin Q-tec, dette tror jeg - stabile spenninger også men flesteparten av deres strømfoskyninger store avvik i spenninger og effekt. ofte har jeg hørt de er deffekte når de kommer i posten. Dette er en garanti sak, men unødvendig. Har ALDRI skrudd opp noen Q-tec av nyere dato, har heller ingen grundige tester men har bygd datamaskin for en kamarat og har hatt dårlig erfaring (måtte klokke ned, mikse og ordne) Rett meg ! ! ! (man lærer av og feile) LOZER PS. Vil ikke fraråde noen å kjøpe Q-tec strømforskyninger - er jo billig = + , fungerer den ikke = garanti MEN men ........ edit. FEIL PÅ SMILIES Endret 11. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå