Cloud Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg får ikke sett på NRK sine programmer med Opera. Eller, jeg får ikke åpnet dem. Jeg trykker meg frem til denne siden og trykker på TV-Sendinger. Da kommer det opp et nytt vindu som sier: Vent mens avspilleren lastes. Også er det en sånn "prosent bar" som går over skjermen. Denne skjer det ikke noe med. Når jeg bruker IE kommer det vindu opp i 2 sek, så går det vekk igjen å windows media player lastes inn.. Er det noe med at det er media player som brukes? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er nok nettopp derfor ja - at det er media player som blir brukt. Men når opera er så bra på alle andre måter, burde dei nesten lage en form for opera-media player elns Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Men går det ikke an å bare "vise" opera hvor media player ligger, å så bruke det? Lenke til kommentar
arenei Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg kommer fint inn, men går ikke an å spille av videoene fordi jeg mangler pluginn...(virker i explorer). Hvor er det man "viser" Opera hvor media player ligger? Lenke til kommentar
jmsund Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Last ned windows media player. Ikke via windowsupdate. Så reinstallerer du eller oppgraderer alt etter som.. Da vil det fungere fint. Endret 13. mars 2004 av jmsund Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvis jeg ikke husker fryktelig feil må du laste ned netscape-plugin for WMP og installere den. http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Tror det er det man må gjøre... Det går iallefall an, jeg ser både tv2 og nrks webtv i Opera. Lenke til kommentar
arenei Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Går det ikke an å "vise" opera hvor pluginnen ligger?.. litt dumt å reinstallere osv.. for vær eneste plugginn. Jeg bruker Opera og resten av familien bruker Explorer, hadde vært greit om Opera og Explorer kunne bruke de samme plugginnene om noen skjønner hva jeg mener...? (dårlig formulert) Lenke til kommentar
arenei Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) <EDIT>oops.. dobbel post</EDIT> Endret 13. mars 2004 av arenei Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg trengte hverken laste ned WMP eller reinstallere noe. Når jeg trykket på linken din så kom jeg til en NRK siden, og så trykket jeg på dagsrevyen. Da kom det vinduet opp med mplayer2 til venstre og programvalg til høyre, men den lastet ned 7.9 MB før noen programmer kom opp. (1:45) Etter at dette var lastet så kunne jeg se dagsrevyen. Jeg har IKKE oppdatert wmplayer, men bruker gode gamle mplayer2 6.4. Men du må sikkert ha wmv (8 eller 9) codec installlert, selv om den egentlig skal lastes ned automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå