jorn_:-D Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har brukt Opera, og Agile en del, og sendt en del mms meldinger også, men nå plutselig sluttet interenett å virke, når jeg kobler opp med GPRS, så står bare G (gprs) tegnet og blinker oppe i høyre hjørne, den blinker jo når den skal koble opp, men det tegnet står og blinker helt til jeg skrur av telefonen! Og den kobler seg aldri opp mot GPRS, hva skjer? Jeg sendte den inn å oppdaterte Sw, men det hjalp ikke! Må jeg sende den inn til butikken jeg kjøpte den hos? eller er det et enkelt triks for å få den til å fungere igjen? Og ja, jeg har motatt alle innstilingne jeg trenger for å koble opp! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kjøpe nytt kontantkort? Fullstendig Enig.. Haha. Jeg tenkte ikke over det, men jeg prøvde å komme meg på nettet på mobben. Fikk opp en feilmelding gang på gang. Var visst at jeg måtte fylle på kortet.. Snakk om driiiters a Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg er da ikke helt dum heller da! Har abb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå