slime mold Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Eller et beowulf-cluster av dem! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 bare synd jeg neppe har råd til en eneste en da... Hvor mye koster en slik herlighet? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis du har råd til en Powerbook så hva er det vi babler om her? Go go go! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 bare synd jeg neppe har råd til en eneste en da... Hvor mye koster en slik herlighet? Powerbook koster ikke så fryktlig mye som folk skal ha det til. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.1.1.1.0.0.1.0 Tilsvarende maskin, x86, ville koster det samme, eller mer. Dessuten er mac-hardwaren mye vennligere mot linux. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Å beskylde Microsoft for alt det dårlige i verden, er bare en barnslig holdning - de er noen rovdyrkapitalister, men har vært innovative, og fått med seg den allminnelige borger på IT-bølgen. Når det er sagt. Jeg ville gått for OS X - det er så overlegent bra. Får vel understreke at det var sarkasme. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 jøss.. ser de fleste av oss her faktisk liker mac os x bra det er flere av oss gå for en powerbook, sitter å tenker på å kjøpe en selv man kan ikke sammenligne hz på en risc cpu mot intel/amd.. det blir for teit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå