Gå til innhold

Komplett på samme adresse i Sandefjord?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kom i skade for å sjekke postadressen til www.hwb.no og fant ut at denne ligger på Sødre Kullerød nummer 5 i Sandefjord.

 

Synes da å huske at det var noe Sødre Kullerud, Sandefjord et-la-ant med postadressen til Komplett også?

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Har f.eks. Komplett kjøpt opp Hardware-butikken for å tjene mer penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaster du rimelig langt med snøball så kan du treffe bygget til MPX, SMG, Komplett, HWB og ECE dersom du står på østre/søndre kullerød.

 

Rimelig tett på hverandre, smart dersom man har Komplett/Norek som leverandør. Da sparer man mye i frakt :-)

Lenke til kommentar

Ikke at dette er noe problem for meg, men hva har dette å si for deg som kunde. Det er jo ikke noe samarbeid mellom disse nettbutikkene. Tror han som har startet www.hwb.no jobbet på komplett tidligere (tror det er han som startet den første komplett butikken i sandefjord). Og det er jo lov å prøve på noe nytt.

Eller hva?

Lenke til kommentar

Har selv vært på Kullerød i Sandefjord, og det ligger endel store lager bortover, har først komplett på venstre side, så norek osv. Og lageret til Norek er -STORT-, de kjører rundt med motoriserte traller osv. Med masse lastegates bortover der. Koselig sted. tror jeg tar chartertur til kullerød neste år

Lenke til kommentar
Hm.. SMG og MPX ligger også her, samt ett par mellomstore webshopper.

SMG og Komplett har egne bygg, mens de andre holder til på Torp IT.

HWB ligger ikke på TORP IT, HWB ligger på søndre kullerød, mens Torp IT ligger på østre.

 

Men.. når jeg står på terassen her på Torp IT, så er det ikke langt ifra at jeg treffer HWB hvis jeg kaster en snøball

Lenke til kommentar
Ikke at dette er noe problem for meg, men hva har dette å si for deg som kunde. Det er jo ikke noe samarbeid mellom disse nettbutikkene. Tror han som har startet www.hwb.no jobbet på komplett tidligere (tror det er han som startet den første komplett butikken i sandefjord). Og det er jo lov å prøve på noe nytt.

Eller hva?

Det er helt riktig! Han som idag driver HWB var med på å starte Komplett.

Forøvrig ligger xd.no også i denne gaten, som igjen eies av mpx.

m.a.o mange store kjente nettbutikker i sandefjord....

Lenke til kommentar
Har selv vært på Kullerød i Sandefjord, og det ligger endel store lager bortover, har først komplett på venstre side, så norek osv. Og lageret til Norek er -STORT-, de kjører rundt med motoriserte traller osv. Med masse lastegates bortover der. Koselig sted. tror jeg tar chartertur til kullerød neste år

 

Det er helt konge stort det lagret til komplett. De holder til i samme bygg som Norek da det samme firma. Komplett for privat og mellom store bedrifter og Norek for bedrifts kunder/forhandlere. Men samme det. Alle skulle nesten ha vært der en tur for å se hvor stort og bra lagret er og hvordan de jobber der.

Lenke til kommentar
Hehe konge...

 

Hvordan har Komplett klart å bli så store da?

 

Bygd opp på hardt arbeid, blod og tårer, eller har de fått ganske tung kapital sprøyta inn i "sekken"?

 

Life

De startet vel med butikk i sandefjord og litt webshop, tok vel litt av og de utvidet med flere butikker, solgte mer osv osv osv osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...