Halvsame Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Yes, nå er jeg lei av fronten på Chieftech'en og vil gjøre noe med det. Tenkte å skjære vekk det av rillene som stikker fram, fylle det gjenværende med ett eller annet, og så lakke hele kab'et. Hva kan jeg bruke for å fylle igjen der det har vært riller? En eller annen slags sparkel? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sparkel burde jo funke, vet ikke hvor godt det ville sitte på plast da. Mulig du må ha en spesiell type grunning, de har sikkert noen gode tips på malerbutikken. Er forøvrig de rillene som har holdt meg unna Chieftech så langt, men jeg har dette vannkjølingsprosjektet hvor et slikt Bigtower passer perfekt. Blir spennende å se hvordan det går med prosjektet ditt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har gjort det samme, her er et bilde tatt med low-Q webcam Nå har jeg plexi-glass i front. Skal se om jeg finner et bilde fra slik det ser ut nå Jeg skjærte ut med dremel og det fungerte rimlig greit. Hvis du har midi-tower må du passe på å ikke kutte vekk den øverste rillen.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg vurderer å la være og skjære ut rillene, og heller bare fylle dem igjen for så å lakkere. Skal en tur på Claserhn i dag og kjøpe glassfibersparkel, så får vi se om jeg ikke kan pusle litt med det i mårra. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 http://bit-tech.net/article/113/ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nice. Hva er tykkelsen på plexien du har brukt? Skal du ikke ha hull til vifter der? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Trenger ingen vifter der, tykkelsen er vel 3mm (kjøpt på clas ohlson) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har du bøyd til plexien? Vanskelig å se av bildet. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har du bøyd til plexien? Vanskelig å se av bildet. mhm, har tenkt å gjøre noe liknende med mitt kabinett, hyggelig hvis trådstarter kunne svare på det.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hadde tenkt å anbefale den "Anders Leipsland" anbefalte... Den er helt rå.... Har tenkt å gjøre det samme mitt kabinett men d blir da med muligens med stålstenger Laget noe smått i SketchUp, mangler stengene oppe og bryteren er litt skeiv... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Har du bøyd til plexien? Vanskelig å se av bildet. mhm, har tenkt å gjøre noe liknende med mitt kabinett, hyggelig hvis trådstarter kunne svare på det.. Hehe, hadde det bare vært min mod, så. Men uansett; var og kjøpte glassfibersparkel i går, og testa på svingdøra. Med litt pussing + et strøk maling over tror jeg det blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå