Gå til innhold

Microplex og Visa/Mastercard

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på når Microplex skal ta i bruk kort som betalingsmiddel på webshopen. Hadde tenkt å bestille noe til 175 kr, men med postoppkravet og ekspedisjondgebyret vil dette komme på over 320 kr...

:thumbdown:

Kan like godt ta 150 kr og sette fyr på det...

Var å kikket litt på support forumet på siden til Microplex og, fant en tråd som var over 1 år gammel hvor noen tok opp ang. visa / mastercard som betalingsmiddel, da ble det sagt, sitat: VISA kommer så snart utviklerne får det ferdig - vi pusher og pusher men det tar tid virker det som.

Dette er fra godt over 1 år siden. Sikker på at operativ system har blitt laget raskere enn dette...

Dessuten er Visa ferdig utviklet...

:blush:

Nå skal det sies at jeg har bare positive erfaringer ang. produkter de leverer (var fristet å skrive service og, men føler dette angående kort som betalingsmiddel er dårlig service). Men forutenom det, er jeg fornøyd med dem. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir det ikke enda dyrere å handle fra utlandet :www.frozencpu.com? eller er det noe jeg ikke har fått med meg. Alltid interessert i nye nettbutikker.  :)

Det vil det nok bli.

Da må du betale frakt fra dem + moms (24%) av beløpet + 80 kroner i toll(hvis du toller inn selv), tror det var alt.... :roll:

Lenke til kommentar

Det er mange ganger jeg har vært på nippen til å bestille fra Microplex, men har droppa det pga. oppkravsgebyret. Som regel har det blitt til at jeg har droppa hele greia, med mindre noe det er noe jeg virkelig trenger.

Så hadde det vært mulig å betale med visa det så hadde antall ordre hos microplex økt betraktelig!

Lenke til kommentar
Er nok noen kroner som må til for å starte opp, og visa tar prosenter av omsetningen. Poenget er at de kunne ha økt salget og dekket inn disse kostnadene i løpet av kort tid.

Det er nok riktig som du sier, de ville fått dekning for utlegg med anskaffelse med god margin. Mange ville brukt dem oftere, enn å samle opp ordrene eller kanskje bare drite i å bestille i det hele tatt.

Men saken er det at, dette er noe de har bortforklart i over 1 år, de sier det skal komme men tar litt tid... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...