Olaff Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt disse hode klokkene på nett, eller i butikk i Akershus? Studio Monitor Series DJ Headphones MDR-V700DJ Jeg har noen elendige hodetelefoner fra før av, men jeg skal på TG og trenger noe som isolerer litt mer. Noen andre erfaringer? Kan sikkert kjøpe noen andre. Må ha minst 2m ledning minst 20000Hz Isoloert Sammeleggbare Max pris 1300kr Lenke til kommentar
Hyins Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sony-webshop Under headphones der finner du de......ganske mye billigere enn andre webshopper som selger dem ihvertfall Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Regner med at du blir bra fornøyd med disse og det lønner seg å legge litt penger inn i hodetelefoner ettersom du sitter med dem hele dagen.. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Alternativt http://www.serviceavdelingen.no Lenke til kommentar
Burni Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sony-webshop Under headphones der finner du de......ganske mye billigere enn andre webshopper som selger dem ihvertfall Hei! angående de hodeklokkene, på den siden har jeg oxo vert på, der ser d ut som om du må være fra statene(men uansett er de utsolgt der nå) å jeg er ikke fra statene.. Derfor må jeg si at jeg sliter med d samme problemet, rett å slett å finne dem på webshop til rimelig pris og som KAN sende til norge Burni Lenke til kommentar
qwert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 [sony-webshop] Under headphones der finner du de......ganske mye billigere enn andre webshopper som selger dem ihvertfall Nope. MPX har dem på lager til 1 499,- De har også den mere lommebokvennlige lillebroren MDR-V500DJ til 650,- Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jeg kjøpte meg akkurat koss 3AAtitanium, og er veldig fornøyd. de stenger det meste av lyd utenfra, og gir god lyd selv. prisen er også grei. ca 650 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå