taulen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Korleis går du inn i offline play med cs? Skal spille lan. Har ikke internett. Må du ha ein konto i steam med cd key for å spile cs 1.6? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ja, du må ha en konto i steam samma om du vil spille off- eller online Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Offline play MED Steam går nok ikke uten konto og stuff... Men for offline LAN ville jeg anbefale non-Steam, fungerer greit det. Non-Steam krever ikke internett, konto, eller noe spesielt... http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html Søk på Google, hvis du vil finne en annen server. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Den har eg. Funker fint. Men må alle som skal spille på lanet ha den non.steam versjonen. Et par som ikkje finner oss som har den. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Den har eg. Funker fint. Men må alle som skal spille på lanet ha den non.steam versjonen. Et par som ikkje finner oss som har den. Hmmm... Godt spørsmål... Det virker mest logisk at alle MÅ ha den. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Ukey, da får vi prøve på det. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 På lan går det som offtest å dele filer. Du kna jo bare dele det med de Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 rin non-steamen er egentlig steam, men er bare blitt fjernet sjekkingen av kontoer, så det går helt fint ann å spille over LAN med folk som også har "steam" Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 nonsteam oppdateres ikke som vanlig steam derfor får clientene forskjelige versjoner og da kan det gå galt og spille på samme server Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 nonsteam oppdateres ikke som vanlig steam derfor får clientene forskjelige versjoner og da kan det gå galt og spille på samme server på steam nettverket ja, men på lan går det helt fint (har faktisk prøvd det og) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Tips: Får og kunne spille et spill i Offline versjonen, så må man ha spilte det en gang før online.. Lenke til kommentar
Master_games Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 LOL condition Zero er bedre å bruke kamerat og den har jeg, er få som har den nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå