LordHaart Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har store planer om å lage et hull i toppen av kabinettet mitt, med en matt plexiplate under, samt. en kalt katode. I den sammenheng leter jeg etter et spesielt motiv: et slags tatoveringsmotiv. Ikke drage, men "tribal" tror jeg det heter. bare streker som går inn i hverandre. Jeg har sett andre ha det på kabinettet sitt før, og derfor lurer jeg: Er det noen her som vet om en side med slike motiver, evnt. har noen liggende som de kan vise meg? Mvh LordHaart Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har store planer om å lage et hull i toppen av kabinettet mitt, med en matt plexiplate under, samt. en kalt katode. I den sammenheng leter jeg etter et spesielt motiv: et slags tatoveringsmotiv. Ikke drage, men "tribal" tror jeg det heter. bare streker som går inn i hverandre. Jeg har sett andre ha det på kabinettet sitt før, og derfor lurer jeg: Er det noen her som vet om en side med slike motiver, evnt. har noen liggende som de kan vise meg?Mvh LordHaart Gå på dc++ og søk på tatoos, MASSEVIS av bilder av tatoveringer å finne der, en stor del av dem tribals, jeg fant iallefall flere hundre der... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå