ojda Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Heisann Trenger litt hjelp, kan noen svare meg på hvilke porter som må åpnes i ruteren for å spille på nett. Det dreier seg om spillet Diablo, om det har noe å si. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Diablo 2 Battle.net TCP: 6112-6119, 4000 UDP: 6112-6119, 4000 Diablo 2 non-Battle.net TCP: 4000 UDP: samme gjelder for enern, etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
ojda Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Heisann og takk for svaret, jeg har åpnet de portene du nevnte, port 4000 + 6112 - 6119 i min viritual server innstillinger i ruteren, men det er fortsatt ingen som kan joine mine game. Er vel sikkert jeg som har gjort noe feil, har ikke helt styringen på rutere og sånt ;-) virtual server settings This allows you to specify one or more services to client computers on the LAN. Internet data destined for the specified port will be directed to the LAN client with the specified IP address. This allows servers on the LAN to be accessed from the internet.. Service Name: DMZHTTPFTP/FTP-DATATELNETSMTPPOP3CUSTOMIZATION Public Port No: Private IP Address: 192.168.168. Private Port No: Det spilles på ... ... ... 253 maskinen, hvis du ser noen åpenbar feil jeg har gjort er det fint om du forteller meg hva det er. På forhånd takk mvh Ojda. Endret 15. mars 2004 av ojda Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hvordan det settes opp varierer fra router til router, så ta en titt på sidene til produsenten i manualen. mest sannsynlig står det noe om oppsett av spill der. Lenke til kommentar
ojda Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hei igen. Av en eller annen grunn begynte det plutselig å virke uten at jeg hadde gjort noe mer med det. Kan kanskje ha noe med restarter... av maskinene å gjøre. I alle fall takker jeg så mye for hjelpen. Ojda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå