dannko Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Dette er vel fårsåvidt ingen klage , mer bare et innspill på hva andre menerr om saken. Jeg har brukt psdata utelukkende tidligere på grunn av deres raske leveringstid. Men , min siste bestilling hos dem er etter min mening kritikkverdig. De hadde et ukens tilbud , "Radeon9800pro" til en god pris , så da jeg så det var kun ett igjen på lager , så bestilte jeg et med en gang. Dette var jo finfint , så jeg valgte å betale direkte med visa over nettet. Pengene ble trukket med en gang , og jeg gikk å ventet på mitt nye skjermkort. Jeg besstilte den 14.02.2004. Dagen etterpå fikk jeg en mail fra dem hvor det stod : Ordren kan sendes fra oss komplett: 16.02.2004 Dette var jo finfint tenkte jeg , men så , den 16.02 skulle jeg inn å sjekke hvordan det sto til med ordren min , så ser jeg ordrestatus : "venter på vare" , dette syntes jeg jo var litt merkelig , så jeg sendte dem en mail hvor jeg lurte på hva som hadde skjedd , de hadde ikke noe vettugt svar på det egentlig , men "Kortet kommer snart inn på lager" fikk jeg beskjed om. I skrivende stund er det gått en mnd siden jeg bestillte kortet mitt , det er fremdeles ikke dukket opp. Jeg har sendt et par mail til dem i mellomtiden som jeg har fått svar på, men da jeg sendte en mail til dem og lurte på om dem var villige til å gi meg et tilsvarende kort , til samme pris , så fikk jeg aldri svar. Hadde det ikke vært for at jeg fikk kortet på tilbud , så hadde jeg selvsagt bare cancellert ordren , og bestillt fra noen andre. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Høres ut som utrolig dårlig behandling. En mnd etterpå er sikkert prisen på kortet sunket betraktelig også. Det minste de burde gjort er jo å holde deg informert.. Man er ofte mer villig til å vente om man i det minste vet hva som skjer. Om de sendte deg ordrebekreftelse også og sa de kunne levere er det vel ikke noe unnskyldning lenger heller.. problemet er at du er en person de er et firma, de kan ***kjøre deg om de vil, altså de taper ikke noe på å direkte tape deg som kunde (klart på rykter og sånt på sikt).. du vil ikke komme i en "Du får ikke meg som kunde mer om du ikke ordner opp" og "ok vi blir skremt for vi vil jo ha deg som kunde" situasjon MEN her har du da faktisk betalt og fått pengene trukket uten å få produktet.. det er intresant da man ikke skal bli trukket før produktet faktisk er på vei til deg i posten. Jeg hadde overhodet ikke godtatt dette, det sure er at det eneste man egentlig får ut av det er å få avbestilt ordren sin man får ikke noe mer tilbake for det. Likevel, dask på fingeren til PS-data i dette tilfellet, det minste de kan gjøre er å holde kunden sin informert. Endret 13. mars 2004 av talisar Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Dette høres ut som en tabbe fra psdata ang. lagerstatus. Av egne og andres erfaringer er dette langt i fra noe de praktiserer. Ta deg en telefon til dem litt tidlig om morgenen da det ikke er lang ventetid og hør med dem hva de driver med. Tlf 37253725. Jeg er overbevist om at de kan ordne opp i dette slik at både du og dem blir fornøyd. Lenke til kommentar
dannko Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 jess , lagertabber kan skje den beste , men som talisar poengterer her , det er viktig å holde kunden underettet om hva som skjer , og ikke bare gjemme seg bort. Nå ser jeg på psdata sine sider at det faktisk er på lager , jeg må nesten le litt , i går stod det 16.03.2004 , og nå er det pluttselig på lager JAja , da forventer jeg kortet er i posten en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Dette var jo finfint , så jeg valgte å betale direkte med visa over nettet. Pengene ble trukket med en gang , og jeg gikk å ventet på mitt nye skjermkort. Huh? Trukket før de sendte deg varen? Det har jeg aldri vært borti. Med meg har det bestandig vært slik at de har trukket pengene når varen blir sendt. Lenke til kommentar
dannko Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) jepp , de trakk pengene , og satte dem tilbake igjen pent og pyntelig etter noen dager. Endret 13. mars 2004 av dannko Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg tror ikke de trakk pengene men låste beløpet på konto. Det skjer alltid når jeg handler noe online. Samme måte som hoteller "reserverer" seg litt av pengene på kortet ditt tilfelle du skulle rasere rommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Slikt er utrolig irriterende, men jeg tror dette er en sjelden feil fra PS Data A/S, som sikkert løses til begge parters beste. Jeg har bare gode erfaringer med de. Trakk de pengene, eller ble de bare reservert på kontoen? Det er umulig å se forskjell på det pr. nettbank eller kontofon, men dersom du ringer banken kan de se det. Lenke til kommentar
dannko Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 ja. jeg pløyde nettbanken , men det var ikke lett å se , Jeg har utelukkende positive erfaringer med psdata selv , så nå avventer jeg og ser om kortet mitt kommer snart Det står : Ordrestatus "til pakking" nå , så jeg har store forhåpninger. I bunn og grunn her , så er jeg ikke så skuffet over at det har tatt en måned lengre tid enn hva jeg ble lovt , men heller det at jeg har fått dårlig med tilbakemeldinger av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Når du får montert kortet, og fyrer opp Homeworld 2, Unreal Tournament 2004 eller X2 - The threat glemmer du alt trøbbel du hadde for å få kortet likevel Lenke til kommentar
dannko Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Når du får montert kortet, og fyrer opp Homeworld 2, Unreal Tournament 2004 eller X2 - The threat glemmer du alt trøbbel du hadde for å få kortet likevel No shit mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå