XzysteRr Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Skal selge min Laptop.. Det er en Compaq Armada M700! Specs: Pentium III 850MHz 384 MB RAM 30GB HDD DVD-ROM FDD 2 stk bra batterier (2t45min og 4t15min) Bæreveske Strømadapter (Seff) Det er ikke noe galt med den og den fungerer perfekt!! Pent brukt! Ny kostet den over 40 000 _FØRTI_ tusen! Lurer på hva jeg kan få for den? Selv har jeg hvert strålende fornøyd med den! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Selv solgte jeg en E500 (p3 800, 128mb, 10gb og vanlig cdrom) for 2500,-. Du kan vel regne med en tusenlapp eller to mer. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg! Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg! Ta en søk på internett og se hva du kan få nytt for under 10000,- nå, så tviler jeg sterkt på at du kan få så veldig mye mer enn 4000,- for den uten å lure noen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg! Ville ikke hatt den om du så dyppa'n i honning å kledde den i marsipan Ny kostet den over 40 000 _FØRTI_ tusen! Hva for en tulling betaler så mye? Endret 13. mars 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan jo ta en titt her..... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg! nei det får du ikke.. 5000 hvis du finner en tulling (de er det mange av) Hva den så egentlig er verdt tror jeg psilocybe tipper ganske riktig på.. 3-4000 kroner. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg! Ja, du kan sikkert få mye mer, men da må du lure noen. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan jo ta en titt her..... HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHYHHHTHTHTHHAAHHAHAHA SERIØST! ok.. denna var artig.. Det er vist noen sider som ikek er blitt oppdaterte på et par år.. men så er det jo demosider og slik jeg forstår det, så man kan jo ikke mobbe de for det.. men det var et artig funn.. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan jo ta en titt her..... HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHYHHHTHTHTHHAAHHAHAHA SERIØST! ok.. denna var artig.. Det er vist noen sider som ikek er blitt oppdaterte på et par år.. men så er det jo demosider og slik jeg forstår det, så man kan jo ikke mobbe de for det.. men det var et artig funn.. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Se her da Eller her. Endret 13. mars 2004 av puretamil Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Du kan jo ta en titt her..... Vel... hvis du ser nederst på siden av denne linken her: http://search.kelkoo.co.uk/b/a/ss_Compaq_armada_m700.html Compaq Armada M700 PIII 1GHz UK £1204.38 så ser du at websjappa du refererer til opererer med sannsynligvis 4-5år gamle priser. Til og med den 1GHz versjonen er så gammal at det ikke går an å få tak i den ny lenger. Edit: slått på målstreken av puretamil... linken hans var enda bedre Endret 13. mars 2004 av Falconer Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 jaja.. men eBAY flommer jo over av slikt da... synes det er rart man får solgt noe i det hele tatt for no penger der jeg... når det er så jævlig mye å velge mellom... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 jaja.. men eBAY flommer jo over av slikt da... synes det er rart man får solgt noe i det hele tatt for no penger der jeg... når det er så jævlig mye å velge mellom... Det er også jævlig mange mennesker som er inne og titter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nå er forøvrig "skjermkortet" på de Armada-maskinene dessverre ikke noe å hoppe i taket for. 8mb videominne holder ikke til så mye. En Celeron-basert laptop fra Elkjøp gruser den maskinen uten problemer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg! Ville ikke hatt den om du så dyppa'n i honning å kledde den i marsipan! Etter det jeg har sett på bruktmarkedet i det siste så vil jeg tippe rundt 3500-4000kr. Noe mer enn det tror jeg det kan bli vanskelig å finne kjøper til. PS. Om det er ULV-versjonen av CPU'en og PC'n er super-slim så kan du sikkert forvente en tusenlapp ekstra. Har fulgt litt med på disse prisene da jeg har en nesten tilsvarende selv som jeg vurederer å selge snart. Ny kostet den over 40 000 _FØRTI_ tusen! Hva for en tulling betaler så mye? Enig på at det var tullete å bruke 40000 på bærbar PC'n selv om den var aldri så mye best of the best en gang i tida. Mye mer fornuftig å jenke seg ørlite ned til det som er 90% så bra og få det til halve prisen. Dårlig taktisk investering kalles slike feilgrep som kjøperen av den der har gjort. PS. 5 År i PC-verden er som 50 år i bil-verden. Du kan sikkert kjøpe fjorårets modell til under halv pris, og en 2 år gammel modell for under 25% av prisen, osv. Da er det ikke mye igjen etter 3-4 år. Tips: Ikke gå i samme fella en gang til. Kjøp nytt og realtivt billig, ikke nytt og svindyrt, for det er neppe merkbart bedre og neppe særlig mer framtidssikkert enn den relativt billige. Endret 13. mars 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Kvaliteten på laptopen er deilig! Et eksempel er lyden i de innebygde høyttalerne! =)=) Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ...og linken jeg refererte til var for ny, ikke brukt. Komme og si at PC-utstyr kosta 40000 for 5 år siden, så nå kan jeg selge det for halv pris går bare ikke. 5 år i pc-verdenen begynner å nærme seg antikvitet. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 ja jeg skjønner ikke hvorfor den har solgt i så store kvanta som den har gjort... hvis den var så dyr... Kanskje de fant det ut etterhvert og sat ned prisen..? Lenke til kommentar
intercool Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 kan by deg 3000,- kr jeg.. trenger en skole laptop som er forholdsvis lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå