Zn00z Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Heizan h! Begynner å bli litt rastløs her... Er det noen som vet når Sims 2 kommer ut nå? Hørte på skolen 13. mars tidligere i uka, men finner ikke noe som kan bekrefte det på nettet... Nen som vet??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Heizan h! Begynner å bli litt rastløs her... Er det noen som vet når Sims 2 kommer ut nå? Hørte på skolen 13. mars tidligere i uka, men finner ikke noe som kan bekrefte det på nettet... Nen som vet??? Utsatt til i sommer.. rundt midten av juni... edit: Amazon sier Availability: This item will be released on August 15, 2004. You may order it now and we will ship it to you when it arrives. jaja.. Endret 12. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er ikke offentliggjort noen dato for The Sims 2. Det eneste som er sagt til nå er 3. kvartal 2004. Hva butikker sider skal man ta med en stor klype salt, da de ofte legger ut datoer for å få folk til å forhåndsbestille produktene hos dem. Når en dato blir offentliggjort, vil vi oppdatere dere her og i en nyhetsartikler: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9769 Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du bør ikke stole på release dater. Du blir bare skuffet..... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg sier Juli.. Sannsynlighvis ikke, men det sies det mange steder Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Blærgh! Tanken på et nytt sims spill er ikke fristende... bare en enda expansion omtrent . Men allikvel sies det at det er bedre enn eneren og har fått bra kritikker Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 The sims er et skikkelig fjortis konsept etter min mening... Det er vanedannende og drar penger av folk med utallige expension paks Jeg spillte eneren og en eller to ekstrapakker men så ble konseptet oppbrukt Men det er en smart opfinnelse som pengemaskin for selgerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå