erikos Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei har bestilt internett via NextGenTel for ca 4 uker siden. Jeg bor i Oslo noen som har ventet enda lenger ? Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ventet ca 6 uker Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 tok 6 veker når eg bestilte for 2-3 år siden. (bergen) Du kan jo alltids sende dem ein e-post og spørre kortid du kan forvente å få linja da... Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det går vel også å sjekke kundesidene på nextgentel.no for en estimert dato. Den var i hvert fall helt korrekt i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
klb Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg fikk nett 2 dager før det stod på siden deres da jeg bestillte. Tok i alt 8 dager (med helg osv), hvis jeg ikke husker feil, fra jeg bestillte til alt var oppe å gikk! Lenke til kommentar
erikos Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Takkar da for man bare vente noen uker til da Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du kan trygt vent ja, tok 2 månder til meg. Men litt av skylden har de som leier ut nett til ngt -> telenor. da det er litt styr med dette. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Da jeg bestilte fra ngt så tok det 9 måneder før jeg fikk det.......noen "bedre"? Lenke til kommentar
HjemiT.no Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Normal behandlingstid er 3-5 uker. Normal = Det ligger ikke noen hindringer av teknisk art i "veien" for fremføring av signalet til din telelinje. hindringer kan være linjenettets kapasitet, Telenors sentral(er) ikke helt oppgradert, linje splitting ved eneboliger etc. Logg deg på kundesidene til Nextgentel http://nextgentel.no/kundesider/ Benytt kundenr som brukernavn og postnr som passord. Sjekk så Status på bestilling (i venstre marg/meny) Forbindelsen er klar til bruk når dette har skjedd: Telefonsentralen er klargjort for din linje Telefonlinjen er tilkoblet i sentralen Ruter er mottatt Du skal kunne vente å få linja di dagene du får rutern i posten, så inntil dess må du smøre deg med tolamod.... Har hatt kunder som har fått levert etter alt fra 10 dager til 4 mnd.... Mvh NGT forhandler - Hesbynett forhandler Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Da jeg bestilte fra ngt så tok det 9 måneder før jeg fikk det.......noen "bedre"? venta 11 mnd men det var helt i startfasen til ngt før dem kom til oslo og resten av landet snart 4 år siden no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Eg måtte vente i en hel uke! :S Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Da jeg bestilte fra ngt så tok det 9 måneder før jeg fikk det.......noen "bedre"? venta 11 mnd men det var helt i startfasen til ngt før dem kom til oslo og resten av landet snart 4 år siden no Hehe.....kan vel rangeres som et "bedre" resultat, men jeg ventet ni måneder fra jeg fikk beskjed om at alt var klart! Imidlertid så viste deg seg etter at jeg hadde bestilt at det var en liten "feil", men dem skulle snart legge det opp der jeg bor. Etter et par måneder så ble det forsinket noen måneder. Da de månedene var gått så ble det forsinket noen måneder til.......blablabla.......ni måneder men men......som dem sier......når du først har fått det så fungerer det ypperlig Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Eg måtte vente i en hel uke! :S Stakkar Da var du heldig, kanskje du fortjente det? Det er fint å se at noen slipper å vente så lenge!. Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Måtte vente 6 mnd for et halvt år siden. Og det var bare for å få beskjed om at de ikke kunne levere til meg likevel. Har 1 mbit SHDSL fra Catch nå. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg ventet 6 uker første gange,som han i kundeservice sa. Når jeg flyttet 50 meter fra der jeg bodde før, tok det over 2 mnd før jeg fikk opp linjen.men,men...jeg hadde tålmodighet..den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det. betaler nå 600 i mnd for 3mbps. Det er vel den billigste og beste løsningen jeg får her i Drammen. Synes også dem i kundeservice er flinke og ålreite og prate med,så jeg kommer til og ha nextgentel så lenge jeg kan, eller så lenge dem kan levere der jeg bor Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei har bestilt internett via NextGenTel for ca 4 uker siden. Jeg bor i Oslo noen som har ventet enda lenger ? Ventet i litt under en måned trur jeg. Detta var i august 2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå