Gå til innhold

Så godt som ferdig

Anbefalte innlegg

Hei,

Da er siden min så godt som ferdig. Eneste som mangler er at jeg skal lage nytt publiserings system til nyheter, der jeg kan ha bilder med på en bedre måte, og info, cover bilde o.l. av spill.

Hva synes dere folkens, please svar.

www.gamefreak.now.nu

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikkbar link Damn it Marva :angry::p

• For det første, denne husker jeg igjen.
  • Store horisontale menyknapper som jeg ikke likte...
  • Headeren er bra, men blir dårligere og dårligere jo lengre ut til høyre du kommer, er det slik i politikken også?
  • Selvgjort er velgjort, XP-menyen kan du gjøre bedre selv!
  • Ble litt for mange farger...
  • Forsiden er jo litt lang. Du har en og to linjer med tekst og så et bilde. Blir litt tynt. Skriv enten en lengre regress, eller gjør hovedinnholdtabellen smalere.
  • Rotete side, men som har noen pene valg

2.jpg

EDIT, gikk opp en karakter ufrivillig der...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Hva er det vi skal synes, egentlig?

Det er ikke noe problem å se at det der er en template, hvis det er det du tror..?

Designet er ikke hvilken som helst template, men jeg har laget det selv sammen med en annen.

Jeg bruker en litt modifiser versjon, utenom den som er utgitt offisielt av meg og "pitcher".

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar

Bah.. Skjønner ikke helt vitsen med å gi tilbakemeldinger på et design som det ikke er han som har laget, men la gå:

- Logoen har sin egenrefleksjon som ikke står i stil med miljøet den er satt i. Det ser mindre realistisk ut at refleksjonen vil stå på den måten den gjør i forhold til bakgrunnen. Det er forresten logotypen jeg sikter til, om noen lurte

- Du burde ha rollover på knappene i hurtigmenyen, altså de orange knappene.

- Jeg vil hevde at du med fordel kunne kjørt en litt større skrift. Uten at jeg gidder å skjekke, ser det der ut som Verdana 10, tror jeg. Eller var det 8. Iallfall, så er den litt i minste laget.

- Jeg synes "velkommen"-teksten øverst i hovedfeltet er unødvendig. Man vet hvilken side man er kommet til, og man vet at man er velkommen. Du kunne sikkert ha trykt sammen forum-opplegget litt også. Slik som det er nå, tar det så stor plass at man må scrolle for å komme ned til nyhetene, som jo er noe av det du faktisk har mest bruk for på en slik side.

- Menyen er en smule kaotisk.

- Det er ingen problem å se at det der med 98% sikkerhet er en template. Det er faktisk det første som slår meg når jeg går inn på siden, blant annet fordi stilen ikke har noen verdens ting med gaming å gjøre.

EDIT:

Ok, ser du sier at du faktisk har vært med på å lage templaten. Det er jo i og for seg moralsk bra, men det forandrer ikke mitt synspunkt.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Logoen har sin egenrefleksjon som ikke står i stil med miljøet den er satt i. Det ser mindre realistisk ut at refleksjonen vil stå på den måten den gjør i forhold til bakgrunnen. Det er forresten logotypen jeg sikter til, om noen lurte

Det var da veldig så velformulert det var skrevet da Mikka. :thumbup::p

Lenke til kommentar
Det var da veldig så velformulert det var skrevet da Mikka.  :thumbup:  :p

Jeg kan i stor grad, og med en trygg visshet, komme frem til at jeg på dette tidspunktet i min livsfase skriver svært så velformulert og saklig, da det er tentamenstider. Det kan dog for den enkelte fortone seg i den retning av at det er litt slitsomt, eller tungvindt om du vil, å lese tekster og artikler som er skrevet på en sådan måte, men jeg ser liten grunn til å ta hensyn til dette, da det i det minste ser ganske profft ut. Man kan også begi seg ut i spekulasjoner om dette kan gi økt karakterresultat og/eller respekt blant lærermiljøer. ;)

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

@PT: godt mulig at de lagde templaten sammen for at den skulle brukes på begge sidene da... ;)

@PixelImp:

- amobil.no (fet)

- bruktmarked.no (uhm.. vil ikke kommentere en gang..)

- gamer.no (feet)

- overklokking.no (uh.. erhm.. nei..)

- windows.no (ikke mye pen..)

- sourcecode.no (samme som windows.no)

- tull-no (og igjen..)

og så har man den a-noemedbil (******.. sorry PC.. glemt navnet på sia jeg.. og var ikke i "nettverks-menyen" på høyresia her..) (den er jo über! )

alle de skiller seg ut fra hw.no stilen mer eller mindre... sider som ikke gjør det:

- akamera.no

- hardware.no

- barbara.no

edit>

bare for å gjøre det klart.. helt enig med deg PixelImp om at han har like stor rett som den andre personen når han har vært med på å lage templaten... ;)

(lar strek være strek og redigerer heller innlegget her..)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...