Headmasta Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har et Abit Siluro GF4 Ti4200-8X OTES. Det bråker no j*****. Det har jeg jo også skjønt etter å ha lest litt på forumet her. Men er det mulig å bytte kjøling uten store inngrep? Feks Zalman GPU-kjøler, Heatpipe . Er ingen ivrig overklokker. Vil bare ha en maskin det går an å sitte i nærheten av, uten å bryte arbeidsmiljøloven om støy.... Lurer på om noen har noe erfaring rundt dette.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Den er absolutt til å anbefale. Har den selv på ett FX5600 Ultra kort. Er ingen storklokker selv heller. Enkel montering, og garantert bra resultat Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg hadde den, syns den var et hærk å montere. Nå skal det sies at jeg ikke er så rå på monter'ern da Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ...den var et hærk å montere. Ja! Herlig! Du får ikke bare en stillegående og bra kjøler for pengene, men en times herlig underholdning når du monterer også... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ...den var et hærk å montere. Ja! Herlig! Du får ikke bare en stillegående og bra kjøler for pengene, men en times herlig underholdning når du monterer også... fin definisjon ! Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Tror jeg tar sjansen jeg. Har bygd om en del datakomponenter så det skulle vel gå greit. 1 times slit er det verdt for å slippe det jetflyet som er i maskin nå. Takker for tipsene..... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 funker fint men var et puslespill av dimensjoner å sette sammen ja... men hva man ikke gjør for stillheten. Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Monterte på kjøleribba i går. Syns det gikk veldig greit. Bare å lese igjennom bruksanvisnigen først for å unngå overraskelser. Også ta seg god tid, være nøye med plasseringa. Da ble resultatet veldig bra. Har ikke testa den ennå da Må først gjøre ferdig resten av maskinen, som også gjennomgår endel ting for støyens skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå