Spirograf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Noen som har erfaringer med dette settet? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Greit nok det der hvis du ikke har for store forventninger Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Fungerer ikke spesielt bra til musikk synes jeg. Bassen er veldig slapp og udefinert, diskanten er hard og krass. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 for oss som ikke veit hva diskant betyr er det helt greit "god", billig lyd til PC...hvis du ikke er totalt audiofil tror jeg ikke du blir direkte misfornøyd...jeg har det, og jeg klager iallefall ikke... Lenke til kommentar
hart Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det kommer an på flere ting da... Hva må du gi for det? er det kjempebillig så blir du iallfall ikke "lurt".. Den andre tingen som ingen andre her har sagt det døyt om er at i den ene enden har du høytalerne, og i den andre et lydkort. Har du et meget bra lydkort burde du investere en del mer i høytalere enn om lydkortet ditt er crap... Jeg bruker det integrerte lydkortet (AC97) og z-640, helt grei kombinasjon for mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå