leafblade Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei jeg bestilte vannkjøling fra netconnection for litt siden, da det tok så lenge før denn kom, så avbestilte jeg, å bestilte Watherchill Antartica fra komplett. Nå selfølgeli har jeg fått begge pakken, som nå ligger på postkontoret!. Å nå lurer jeg på om det er smartere å velge denne pakken: Vannblokk: Danger Den RBX Radiator: BLack Ice Extreme pumpe: Hydor L20 Tank: bay vanntank + pvc slanger og fester til 2300 kroner, og sende tilbake Waterchill settet til 2200 kr, eller å beholde waterchill settet å sende tilbake det andre!. har en Xp2500+ barton. Hvilket av settene vill yte best? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 HOho!Nå kan du lure nå ja,hehe.... Jeg personlig holder en liten knappenål på ncool sin pakke,MEN ikke spring på postkontoret 5 minuter før det stenger, la andre få sakt sine synspunket også.... Det vil si: Ikke hør på meg,jeg har kun LEST om vannkjøling Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 hmm jeg valgte det første settet(ikke waterchill). Men ble jo kjeeempe overasket da jeg så at pakken fra netconnection manglet noe!. De glemte å sende me slangene. så da må jeg vell vente 1 måned for å få dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå