dimiles Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Stikk og heng, Trung eier og Øysten eide. Margaret, Sandra og Susanne kan egentlig stikke langt til ###### for min del...Håper Trung og Kjartan kommer til finalen Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Stikk og heng, Trung eier og Øysten eide. Margaret, Sandra og Susanne kan egentlig stikke langt til ###### for min del...Håper Trung og Kjartan kommer til finalen Susanne er jo kul da miles, tøff stemme. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Personlig håper jeg Susanne når langt, hun er digg! Damn at Øystein skulle ut, synes heller Margaret skulle ut i går. Noe i denne duren vil min liste se ut nå. (Margaret ut først, andre ut Sandra, osv.) Trung vinner. Margaret Sandra Maren Maria Håkon Susanne Kjartan Trung Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Håper ikke Trung går ut neste runde, men tror nok han ligger tynt an. Om det ikke finnes noe "boyband-discosanger" så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Personlig håper jeg Susanne når langt, hun er digg! Damn at Øystein skulle ut, synes heller Margaret skulle ut i går. Noe i denne duren vil min liste se ut nå. (Margaret ut først, andre ut Sandra, osv.) Trung vinner. Margaret Sandra Maren Maria Håkon Susanne Kjartan Trung Tror Maren ryker neste gang. Så tror jeg Håkon ryker tidligere. I år eies Idol av Rogalendinger Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ut med Sandra... man kan ikke spille på sjarm i en sangkonkurranse...eeep, jeg er ganske så enig med deg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Altså listen var MINE favoritter, har ikke bestemt meg for hvem jeg tror ryker ut da. Men noe i den duren ønsker jeg. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 ut med Sandra... man kan ikke spille på sjarm i en sangkonkurranse...eeep, jeg er ganske så enig med deg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Fyfaen! Må bare få lov til å si at folkene som tasta i starten av denne topicen er noen dønn patetiske jævler... haha.. ler meg så ###### skakk... Sandra kan da ikke noe for at Anh røyk ut!!!! Det er da ikke den 16 åringens skyld! det er vel heller oss som ikke stemte på Anh som er skyld i det.... Anh sang bra, men det er så mange flere ting enn sang/stemme som teller... Man vinner ikke Idol hvis man bare kan synge, og ikke har noen form for innlevelse i det man gjør... For å være ærlig så syns jeg Anh taper enormt der.. Hun står jo bare der med øyne lukket og synger... En annen ting som teller mye i den konkuransen (og i kommers-pop-verden generelt) er utseendet, og sånn er det bare... Jeg sier ikke at Anh er stygg, men Sandra befinner seg litt høyere oppe på Pen-skalaen min ihvertfall... - Utifra sang prestasjonen forrige Fredag, så burde Sandra ryki ut... men fikk god respons på de andre kriteriene... (stemminga taler for seg selv) - Anh burde berga plassen med fin stemme,, men hun tapte nok mye på det andre, som faktisk Sandra vant på... (stemminga taler for seg selv) Sandra: Stemmen er bra, men hun har tydeligvis vanskligheter med å velge låter som passer til den. Hun kan derfor virke ganske ustabil.. men,, Innlevelsen er Bra.. og ikke minst så er utseendet på jenta meget bra... Anh: Stemmen er her også bra.. Velger passende sanger... men,, hun rører jo ikke på en finger når hun opptrer... Hun står jo bare der og synger med null (ihvertfall liten) innlevelse.... Utseendet er jo finfint det også, men når ikke Sandra sitt etter min mening... Og utifra utfallene når det gjelder disse kriteriene så får Sandra en vote fra meg. Hun virker for meg som den av de to som er mest å satse på innenfor den såkalte kommers-pop bransjen... Vote: Sandra Endret 21. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Fyfaen! Må bare få lov til å si at folkene som tasta i starten av denne topicen er noen dønn patetiske jævler... haha.. ler meg så ###### skakk... Glad vi klarte å underholde deg da! men 10000kr spørsmålet er vel egentlig: Hvem er patetisk?? God natt Endret 21. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 DONT HATE THE PLAYER, HATE THE GAME! sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå