sybbelybb Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 At de synes hun sang dårlig på fredag betyr vel ikke at de ikke er positive til Sandra's synging? Er ikke det der ganske paradoksalt? Hvis Sandra skal ha "ødelagt" disse to sangene som du jatter om så lurer jeg på hvor mange sanger som har blitt "ødelagt" gjenneom hele Idol Hvis du tenker på under auditionene, så vil jeg si at det bare var morsomt å høre på. Men nå som vi er i finalerundene, og det dermed er "litt" mer seriøst enn på audition, så kreves det "litt" mer sangstemme enn på audition, og det vet du. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Negative til Sandra's opptreden på fredag som ikke var bra pga. feil sangvalg. Totalt sett må de og publikum være positive til Sandra's synging. Ellers hadde hun ikke kommet så langt. De synger så tragisk at det blir morsomt med andre ord? Det at de synger så tragisk ødelegger ikke sangen? Artikkel på VG Endret 16. mars 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tapte hun så tapte hun, nok om det. Slutt å syt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tapte hun så tapte hun, nok om det. Slutt å syt. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tapte hun så tapte hun, nok om det. Slutt å syt. Brydde meg faktisk veldig lite at Ahn gikk ut, men at det skal gå så hardt ut over Sandra i denne saken er tragisk. Case closed for min del.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Japp, poor Sandra, som skal få skylden for noe som ikke var hennes feil. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Japp, poor Sandra, som skal få skylden for noe som ikke var hennes feil. Ååå herregud, slutt å syns synd på henne, det finnes ikke synd på henne i det hele tatt, hun er med i idol frivillig, og gjennom dette så kommer diverse meninger, både positive og negative, det er det bare å akseptere. Personhetsen og mobbingen tar jeg avstand fra, men negative meninger er IKKE mobbing. For å ta et banalt dårlig eksempel: Hvis jeg er med i en sangkonkurranse, og ikke kan synge i det hele tatt, er det da synd på meg hvis jeg får reaksjoner fra publikum? NEI! (jeg vet eksempelet er usaklig, men det er bare for å illustrere hva som foregår her) Endret 16. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Artikkel på VG Den påstanden om feil sangvalg var det Thomas Strzelecki som kom med, og alle har fått med seg at Sandra er hans klare favoritt i Idol. Såklart han forsvarer sin favoritt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ååå herregud, slutt å syns synd på henne, det finnes ikke synd på henne i det hele tatt, hun er med i idol frivillig, og gjennom dette så kommer diverse meninger, både positive og negative, det er det bare å akseptere. Personhetsen og mobbingen tar jeg avstand fra, men negative meninger er IKKE mobbing. For å ta et banalt dårlig eksempel: Hvis jeg er med i en sangkonkurranse, og ikke kan synge i det hele tatt, er det da synd på meg hvis jeg får reaksjoner fra publikum? NEI! (jeg vet eksempelet er usaklig, men det er bare for å illustrere hva som foregår her) Kan ikke si at det der akkurat var et svar på min kommentar. Uansett om hun ikke er så god i å synge, kan man vel i klandre henne for at Anh røk ut? Men uansett, hun får reaksjoner er ikke så rart, men er jo i første omgang dommerne og stemmerne som har sendt henne videre. Man hører jo heller ikke så godt selv om man kan synge eller ikke, med mindre man ser det på tape eller noe. Så hun skulle i stedet trukket seg som idoldeltaker og si at dommerne bare kødda når de sa at det var noe mer i henne? For Guds skyld, blame dommerne og de som har stemt. Og de som klager kan jo også legge litt skyld på seg selv, med mindre de har stemt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kan ikke si at det der akkurat var et svar på min kommentar. Uansett om hun ikke er så god i å synge, kan man vel i klandre henne for at Anh røk ut? Det var ikke ment til kun deg da, men til alle som sier "å stakkars sandra, hun er jo bare en søt liten jente..." Nei, man kan ikke klandre henne for at Anh røk ut, men den standariserte logiske tenkningen nå tildags er vel sånn. De fleste tenker vel at det er indirekte hennes feil... Mange mener at hun er den svakeste deltageren, og da blir det bare sånn at de mener at hun burde gått ut istedenfor Anh. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Artikkel på VG Den påstanden om feil sangvalg var det Thomas Strzelecki som kom med, og alle har fått med seg at Sandra er hans klare favoritt i Idol. Såklart han forsvarer sin favoritt. Ja, og han pekte ut Sandra som sin favoritt meget tidlig. Regner med at det er en viss grunn for dette . Hun har vel det som trengs... Ikke bare sangmessig. apollox: Du mener da at det er greit at folk blir hetset på den måten som Sandra har blitt? Tror ikke det er de positive og negative meningene som folk reagerer på her Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Er ikke helt riktig at Sandra skal få skylden for at Anh gikk ut...Men Sandra sang jo klart dårligst av alle sammen. Det som irriterer meg mest med denne "saken", er at det er mange som sier, inkl dommerne, at "sandra sang dårlig idag, men hun har sjarm og er så søt, at hun kommer videre"...men i H*lvete da! Er det ikke en sangkonkurranse??.... Endret 16. mars 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) apollox: Du mener da at det er greit at folk blir hetset på den måten som Sandra har blitt? Tror ikke det er de positive og negative meningene som folk reagerer på her Personhetsen og mobbingen tar jeg avstand fra, men negative meninger er IKKE mobbing. - selv Endret 16. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eg har sett i mange diskusjonforum der er det bare Jentene som forsvarer Ahn Vu ikkje på Sandra... er dei sjalu eller, Btw: han kan absolutt ingenting for att Ahn gjekk ut Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Er det ikke en sangkonkurranse??.... Nei, ikke bare. Lenke til kommentar
icer Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. "ok" Trenger slettes ikke være spydig. Og hvorfor er du så lei av at folk kritiserer sandra? Det er ikke grunnløs kritikk. Hun kan ikke synge, i det hele tatt. Desverre.... face the fact Det syns ikke du. Face this; folk er forskjellige. Hun kan synge, ellers hadde hun aldri nådd så langt. Å si noe annet ville være idiotisk. Igjen; Sandra kan synge. Noen kritiserer alt som ikke er etter deres smak. Håpløst! David sist Idol runge: Jeg vil ikke komme videre på grunn av utseende mitt SÅ HVORFOR BLE DU MED?!Jeg vil bare spørre om noen virkelig liker David? Se på likheten mellom Davig og Sandra, begge to kom videre mest pga. utseende, hvem påstår at David kan synge? Hvem påstår at Sandra kan synge? OK, jeg skal si at de klarer å opne munnen å få presset noen halvformede toner ut men ingen klarte det så bra som Anh Vu... Og tilbake til det en annen fyr kritiserte meg for noe om stemmer og sånt: Det som skulle vert satt opp var 1stemme pr telefon, slik hadde de sikret at folk ville ha den de syns burde komme videre og ikke den de "favoriserer" som venn/sønn/datter ol. men dette ville da Idol tapt store penger på... Men greit, jeg kan IKKE synge, men det kan jaggu ikke Sandra heller... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) David sist Idol runge: Jeg vil ikke komme videre på grunn av utseende mitt SÅ HVORFOR BLE DU MED?! Sannsynligvis pga han liker å synge og opptre...? (kan være jeg som tar feil her...) Jeg vil bare spørre om noen virkelig liker David? Se på likheten mellom Davig og Sandra, begge to kom videre mest pga. utseende, hvem påstår at David kan synge? Hvem påstår at Sandra kan synge Jeg kan skjønne hva du mener, David sang ikke så veldig bra i starten nei....Men tross alt, Kurt kom seg videre med "small margin"(overbeviste ingen), så alt sitter ikke i starten. Hvis du ønsker å bli tatt seriøst så ikke kom med tomme påstander --> jeg er ikke utpreget idolfan (har ikke kjøpt deres cder) annet enn det er moro å se på, men strengt tatt så kan storparten (+ David) synge. Gi Sandra litt tid så kommer kanskje selv hun igjennom også Endret 17. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 David sist Idol runge: Jeg vil ikke komme videre på grunn av utseende mitt SÅ HVORFOR BLE DU MED?!Jeg vil bare spørre om noen virkelig liker David? Se på likheten mellom Davig og Sandra, begge to kom videre mest pga. utseende, hvem påstår at David kan synge? Hvem påstår at Sandra kan synge? Jeg påstår at Sandra kan synge. Jeg sier ikke at hun alltid synger bra, men hun har det definitivt i seg. Jeg kan skjønne hva du mener, David sang ikke så veldig bra i starten nei.... David sin første audition satt som en kule. Det var nok pga sangvalg (som en av årets deltakere presiserte med mindre hell). Syns han har bevist at han ikke har en stor stemme. Han selger image, ikke musikk. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 David sin første audition satt som en kule Jeg snakket ikke om audition....men et par runder sang han sånncirkasandrasvakt. Stor stemme sa jeg aldri han hadde men en stemme som er god nok til å lage musikk av (med det rette imaget så selger det) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg påstår at Sandra kan synge. Jeg sier ikke at hun alltid synger bra, men hun har det definitivt i seg. Sandra synger helt vanlig. Litt bedre enn gjennomsnittspersonen, men ikke godt nok til å ha kommet så langt i Idol. Titusenvis av personer i Norge synger like bra som Sandra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå