icer Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Dette er en skandale, Anh Vu er en av de få som virkelig kan å synge. Sandra er en liten unge som bare spiller på det at hun tror hun ser så UTROLIG bra ut, har dere sett på henne? Hodet hennes er ikke større enn en håndball og hun bommer på alt jeg har hørt... BTW: Har dere hørt at moren hennes vistnok skal ha brukt 2000kr på å stemme henne frem?! 1. Evanescence - My Immortal - Bommet på det meste, refrenget bommet hun SYKT på, er en stor Evanescence fan og det der er den dårligste etterligningen jeg har hørt. 2. Sist finale - Husker ikke hun sang den sangen engang, hun lå alt for lavt, og refrenget bommet hun også her SYKT på... igjen Men jeg vil bare si at denne posten ikke kommer noe sted, de kan ikke ta inn igjen deltakere pga. dette .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Dette er en skandale, Anh Vu er en av de få som virkelig kan å synge.Sandra er en liten unge som bare spiller på det at hun tror hun ser så UTROLIG bra ut, har dere sett på henne? Hodet hennes er ikke større enn en håndball og hun bommer på alt jeg har hørt... BTW: Har dere hørt at moren hennes vistnok skal ha brukt 2000kr på å stemme henne frem?! 1. Evanescence - My Immortal - Bommet på det meste, refrenget bommet hun SYKT på, er en stor Evanescence fan og det der er den dårligste etterligningen jeg har hørt. 2. Sist finale - Husker ikke hun sang den sangen engang, hun lå alt for lavt, og refrenget bommet hun også her SYKT på... igjen Men jeg vil bare si at denne posten ikke kommer noe sted, de kan ikke ta inn igjen deltakere pga. dette .... Nå er jeg dritt lei av at folk kritiserer Sandra så hemningsløst. Stakkars jente. Hun er 16 år og har allerede en skare av fans. Det at idioter som deg klager på utseende hennes i tillegg til hennes "dårlige etterligning" av sanger, er unødvendig. Hun tror ikke selv at hun kan synge, hun ville ikke innrømme det på tv. Hun sang Evanescence bra, og selv om du, en innbarka fan foretrekker den voldtatte studioinnspilte originalen trenger du ikke rakke ned på en som gjør en cover av den for det. Dommerne har sendt Sandra videre fordi de vet at hun kan synge, ikke fordi de trodde hun kom til å få mye stemmer på grunn av utseende og dermed nå langt, slik som mange av dere hevder at hun gjør. Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. Og for guds skyld; Hold kjeft om moren hennes. Det er for mange som stemmer til at hun alene kan avgjør. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. Det utsagnet er nå iallfall usaklig... det er som å si, "hvis du dreper noen å slipper unna med det, så må jeg også få lov". Og hvorfor er du så lei av at folk kritiserer sandra? Det er ikke grunnløs kritikk. Hun kan ikke synge, i det hele tatt. Desverre.... face the fact Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Og hvorfor er du så lei av at folk kritiserer sandra? Det er ikke grunnløs kritikk. Hun kan ikke synge, i det hele tatt. Desverre.... face the fact Det synes flertallet av publikum + dommerene, tydeligvis. Hun leverte en særs dårlig Venke Knutsen (?), ja, men da er vi enig OG FERDIG MED SAKEN, og ikke gnåle rundt på forumet Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. "ok" Endret 15. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg syns også at hetsingen av Sandra begynner å gå litt vel langt. Men hun sang jo faktisk svært dårlig sist runde. Så dårlig at jeg nesten ble litt flau på hennes vegne. Men da hu sang My Immortal syns jeg faktisk det var ganske bra, så hu kan jo litt når alt kommer til alt. Fatter bare ikke at hun ikke hørte hvor dårlig versjon hun gjør av panic på de mange prøvene de sikkert har på forhånd, og at ingen av "rådgiverene" har sagt fra om at det sugde ubeskrivelig hardt. Syns slett ikke at hun er så pen som alle vil ha det til. Hun er ikke stygg, langt i fra. Men sånn ganske normal. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 BTW: Har dere hørt at moren hennes vistnok skal ha brukt 2000kr på å stemme henne frem?! Måtte kommentere det: Jeg har hørt 1000 kroner, men det spiller ikke så stor rolle. Det er uansett ikke mer enn 200-400 stemmer. Med tanke på at det kom ca 285 000 stemmer inn totalt, så er det tvilsomt at de avgjorde det. Og skulle det være noen tvil - hun kom ikke engang i sofaen. Case closed. Ellers angående utseende, så synes jeg hun muligens er litt over gjennomsnittet. Men ikke noe særlig mer enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. "ok" Trenger slettes ikke være spydig. Og hvorfor er du så lei av at folk kritiserer sandra? Det er ikke grunnløs kritikk. Hun kan ikke synge, i det hele tatt. Desverre.... face the fact Det syns ikke du. Face this; folk er forskjellige. Hun kan synge, ellers hadde hun aldri nådd så langt. Å si noe annet ville være idiotisk. Igjen; Sandra kan synge. Noen kritiserer alt som ikke er etter deres smak. Håpløst! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Mens resten skal forsvare det som er etter deres smak Lenke til kommentar
tøs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Vell jeg kan kansje si meg enig at Anh ikke skulle ha røyket ut, men for ******, ikke la dette gå ut over en annen deltaker. Hva er vitsen med det? Hetsing blir rett og slett for dumt Sandra som mange andre i idol synger bra. Det at hun ser bra ut, kommer godt med. (hvor mange plater hadde Britney eller Agulera solgt hvis de var feite å skjeggete?). Ikke si det at det er første gangen du får høre at en pen jente kommer forand en annen jente. Slik er det, og det kommer til å være sånn. verden er ikke rettferdig Endret 16. mars 2004 av tøs Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. "ok" Trenger slettes ikke være spydig. Tanken var ikke å være spydig, men parallelen mellom at David kom så langt, defor bør Sandra komme langt var særs usaklig (og helt sikkert ironisk)...og derfor tenkte jeg at jeg skulle leke ironisk å være enig at det var et godt resonement... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. "ok" Trenger slettes ikke være spydig. Tanken var ikke å være spydig, men parallelen mellom at David kom så langt, defor bør Sandra komme langt var særs usaklig (og helt sikkert ironisk)...og derfor tenkte jeg at jeg skulle leke ironisk å være enig at det var et godt resonement... Jeg ser meg også enig i denne. Det var ikke uten grunn at "fjortis david" kom langt. På samme måte kommer Sandra langt. Men på en måte er det jo ganske riktig da. En STOR andel av platekjøperne er jo såkaldte fjortisser.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes bare Anh Vu burde gått videre fordi hun er så pen, jeg. Hun er jo mye penere enn Sandra. Hun er jo bare blond. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja, som alltid før, legge skylden over på en annen. Stå til ansvar selv heller, det er faktisk DERE (og noen andre) som har bestemt det, så i stedet for å gå løs på småpigen kan dere gå løs på dere selv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes bare Anh Vu burde gått videre fordi hun er så pen, jeg. Hun er jo mye penere enn Sandra. Hun er jo bare blond. Ja, Anh Vu er flink til å synge + at hun er mye penere enn sandra Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tapte hun så tapte hun, nok om det. Slutt å syt. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Og hvorfor er du så lei av at folk kritiserer sandra? Det er ikke grunnløs kritikk. Hun kan ikke synge, i det hele tatt. Desverre.... face the fact Det synes flertallet av publikum + dommerene, tydeligvis. Det er nok en god stund siden dommerne var positive til Sandras synging. Sist fredag sa jo alle at hun sang dårlig, men de sa det på en slik måte at Sandra selv trodde de mente at hun sang bra. Hun har allerede ødelagt My Immortal og Panic. Jeg skal være glad jeg ikke har hørt så mye på Bjørn Eidsvåg, siden jeg ikke akkurat kommer til å høre mere på hans «Mysteriet deg» etter at Sandra skal synge den. Endret 16. mars 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er nok en god stund siden dommerne var positive til Sandras synging. Sist fredag sa jo alle at hun sang dårlig, men de sa det på en slik måte at Sandra selv trodde de mente at hun sang bra. Hun har allerede ødelagt My Immortal og Panic. Jeg skal være glad jeg ikke har hørt så mye på Bjørn Eidsvåg, siden jeg ikke akkurat kommer til å høre mere på hans «Mysteriet deg» etter at Sandra skal synge den. At de synes hun sang dårlig på fredag betyr vel ikke at de ikke er positive til Sandra's synging? Dommerene sier Sandra er ung (16 år) og har et stort potensiale. Det var vel også flere av deltakerene på fredag som dommerene ikke synes sang på sitt beste? Hvis Sandra skal ha "ødelagt" disse to sangene som du jatter om så lurer jeg på hvor mange sanger som har blitt "ødelagt" gjenneom hele Idol Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg syns ikke hun burde dratt ut i det hele tatt! syns hun asng ganske bra på den siste idol! Men best var hun ikke, det var øystein! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg syns ikke hun burde dratt ut i det hele tatt!syns hun asng ganske bra på den siste idol! Men best var hun ikke, det var øystein! Er det Sandra du snakker om? Nei, synes ikke hun sang dårligst, men ikke best heller. Best var nemlig Håkon Njøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøten, eller hva f*en han het. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder. "ok" Trenger slettes ikke være spydig. Ikke prøv deg en gang!! Du er så dobbeltmoralsk som det er mulig å bli! (...)Det at idioter som deg klager på utseende hennes i tillegg til hennes(...) selv om du, en innbarka fan foretrekker den voldtatte studioinnspilte originalen (...) Og for guds skyld; Hold kjeft om moren hennes Hvem er spydig?? Noen kritiserer alt som ikke er etter deres smak. Håpløst! Mens resten skal forsvare det som er etter deres smak Haha, utrolig bra parering, men dere har begge 100% rett Endret 16. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå