Gå til innhold

Anh Vu ut av Idol 2004?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun kan ihvertfall variere litt mer i sangene enn Vung, synes hver eneste sang fra han har vært helt LIK! :ermm:

Ja, hun er flink til å velge sanger, men hun er ikke flink til å synge dem uansett.

Trung har en type "boyband"-stemme, så han synger mest av det.

Lurer på hvordan det går med ham når de må synge visse sanger jeg.

Lenke til kommentar

Syns Anh har lite innlevelse når hun synger jeg.. Hun står der bare liksom...

Sandra sang forferdelig i går... Hun skulle ha ryki ut....

Syns heller ikke noe særlig om Trung sin stemme.. blir altfor lys etter min smak....

Prøver han seg på en låt med litt fart i, så tror jeg han bare kan pakke kofferten og reise hjem igjen...

Hun med litt sånn feil med fortenna (Susanne?) er kul! Hun har litt Twisty stemme...

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Trung er ikke noe annet enn et spesielt image som tv2 utnytter.

aaahhh...så der er derfor han er fortsatt med. For en i di ot jeg er som trudde han kunne synge :wallbash:

TV2 utnytter idol til det fulle, det er vel ikke så rart....når du ser hvor personlig forhold folk har til prgrammet

Endret av dub
Lenke til kommentar
Anh var jo min favoritt og, var så sikker på å se henne i finalen at jeg ikke giddet å stemme. Tenkte det var selvsagt at hun skulle vinne, eller iallefall ende opp blant de tre beste. Fin som et fly og en fabelaktig stemme!

Men det finnes ikke rettferdighet her i verden, og majoriteten av de som stemte var nok på et alderstrinn jeg ikke klarer å identifisere meg med(les: 13-15 år?).

Men Anh kan få et løfte av meg, og det er at jeg skal være en av de første til å kjøpe plata hennes.(litt avhengig av type musikk selvfølgelig...)

Jeg må si at jeg tror det er mer rett det første du sa der. selvfølgelig er det fjortisser som sitter og stemmer etter utseende, men jeg tror ikke det var det som gjorde det til syvende og sist.

Tror de aller fleste tenkte slik som du, at hun kom til finalen likevel. Derfor gadd de ikke bruke penger på det. Jeg tenkte slik selv, men fyrte av en stemme.

Ellers synd at det ikke er mulig å få henne tilbake. Jeg skal også kjøpe platen når den kommer. Håper ikke det blir alt for lenge etter finalen.

Lenke til kommentar
http://www.petitiononline.com/anhvu/petition.html

Anh Vu har en utrolig god stemme, hun er, som Jan Fredrik Karlsen sa, blant topp tre av de 11 finalistene som var med i første finalerunde. Vi vil nå ta aksjon, for å ihvertfall FORSØKE å få Anh Vu tilbake til Idol, for hun fortjener så ABSOLUTT ikke å ryke ut. Ihvertfall ikke så tidlig som hun gjorde. Sandra Lyng Haugen derimot, har en stemme som så absolutt ikke holder mål i en sangkonkurranse av dette slag. Vi vil etter en liten stund ta kontakt med TV2 og Idol-dommerne, for å gjøre et desperat forsøk på å få Anh tilbake. Skriv under, og vi vil vise til denne siden når vi snakker med dem. Støtt Anh Vu, hun fortjener å bli behandlet bedre enn dette! :mad:

De som ikke stemte på anh på fredag har ikke noe å si i denne saken. Det er for tåplig. Herregud det er har blitt en større sak dette enn det som skjedde i irak. Jizus, voks opp og aksepter at Anh er ute!

Lenke til kommentar
De som ikke stemte på anh på fredag har ikke noe å si i denne saken. Det er for tåplig. Herregud det er har blitt en større sak dette enn det som skjedde i irak. Jizus, voks opp og aksepter at Anh er ute!

Ja, men nå har det seg sånn at denne kampanjen har fått en god del oppmerksomhet... Tror ikke du har stort annet valg enn å akseptere det :thumbup:

Støtteerklering for Sandra også gitt

Ja den ser ut til å bli en gedigen suksess ;)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Godt forsøk, men prosjektet ditt virker ikke spesielt gjennomtenkt.

Nei, tviler STERKT på at vi får noen innvirking på deltakerlisten til Idol, men akkurat nå er jeg så irritert at jeg måtte bare gjøre noe med det. Det er nå bevist: Norges befolkning består av altfor mange kåtinger og rasister.

HAHA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...