VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Han var ganske så elendig han og, så han fortjente å gå hjem. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Overraska meg ikke en dritt at Sandra kom med videre. Folk liker zukkerzøte og uskyldige småpiger. Stemme... samma feen Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sukk at Anh gikk ut. Jeg har helt mistet troen på det norske folk, jeg nå Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Du har konkludert med at Anh ikke gikk videre pga hudfargen? Trung burde vel ha byttet plass med Rolad for at teorien din skal holde vann. sant, men hvilken annen forklaring kan man ha for at den som hadde beste sangstemme røk ut? Å dra inn rasisme som en årsak er ganske desp etter min menig. Da ville vel Anh og Trung ikke vært der i utgangspunkt. Hold den ambivalente ignorante kjeften din igjen før du har noe gjennomtenkt å si (blir seriøst provosert av slike kommentarer) Endret 13. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Å dra inn rasisme som en årsak er ganske desp etter min menig. Da ville vel Anh og Trung ikke vært der i utgangspunkt. Hold den abivalente ignorant kjeften din igjen før du har noe gjennomtenkt å si (blir seriøst provosert av slike kommentarer) Jeg har ikke konkludert med at det er rasisme, men jeg leter desperat etter et annet svar for at hun gikk ut... (det er sannsynligvis bare for at halve norge stemte på sukkersøte og "sjarmerende" sandra istedenfor) Når vi er inne på temaet "tenke før du snakker", så tror jeg du er den første som kunne trengt å sette seg ned og gjennomgå dette. Begynn med å skriv ned setningene, også leser du de høyt, hvis de høres dumme ut, så visker du ut og begynner på nytt. At du bruker fancy ord som "abivalent" gjør ikke at du blir sett på som så mye smartere enn du egentlig er Å forresten, du kan be meg holde kjeft så mye du vil.. det føles sikkert godt... men det gjør meg ingenting, fra eller til. Jeg kommer til å fortsette å plapre. Ha en fin dag Lurifax Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Btw. Underskriftskampanjen som bror min (ZybiX) startet har tatt helt av Han har blitt nevnt i en artikkel på tv2.no: her han har også blitt kontaktet av P4, Nettavisen, og Stavanger Aftenblad... Hahah, jeg må bare le.. så mye oppstyr for så lite Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Btw. Underskriftskampanjen som bror min (ZybiX) startet har tatt helt av Han har blitt nevnt i en artikkel på tv2.no: her han har også blitt kontaktet av P4, Nettavisen, og Stavanger Aftenblad... Hahah, jeg må bare le.. så mye oppstyr for så lite Fryktet det værste da hun hadde valgt sangen Hero,men at det skulle gå så langt ville eg aldri trodd !...spesielt når man ser hva en del av dei andre i idol har prestert så langt. Keep up the good work ZybiX! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Beklager tyrkleifen, ambivalent skulle det være. Og siden settningen gir perfekt mening for meg som vil bli sett på som mye smartere enn jeg er, kan kanskje du (som en normal pers) si hva som er galt med settningene? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Beklager tyrkleifen, ambivalent skulle det være. Og siden settningen gir perfekt mening for meg som vil bli sett på som mye smartere enn jeg er, kan kanskje du (som en normal pers) si hva som er galt med settningene? nope, jeg gidder ikke å helle mer bensin på flammene, jeg har sagt mitt, og for min del så har jeg lagt diskusjonen død... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Anh og han der... Haarr fyren tror jeg det var... Husker ikke fornavnet. Sandra er lekker, men ikke akkurat noe stemmeprakt, for å si det sånn. Men var ganske lite fornøyd, synes ingen var noe skikkelig gode i går. Kan hende det var tv-en min som var litt screwa og haxa lyden litt... Men men... Nei, jeg skriver ikke under på at Anh skal inn igjen. EDIT::: Ja, var det ikke Roald Haarr han het? Han som gikk ut? Roald hetern. Han var helt gåen. Han måtte bare ut. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Anh og han der... Haarr fyren tror jeg det var... Husker ikke fornavnet. Sandra er lekker, men ikke akkurat noe stemmeprakt, for å si det sånn. Men var ganske lite fornøyd, synes ingen var noe skikkelig gode i går. Kan hende det var tv-en min som var litt screwa og haxa lyden litt... Men men... Nei, jeg skriver ikke under på at Anh skal inn igjen. EDIT::: Ja, var det ikke Roald Haarr han het? Han som gikk ut? Roald hetern. Han var helt gåen. Han måtte bare ut. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 sandra er flink til og synge og hun er ganke fin. men ha hadde valgt heilt feil sang... Bra att hun gjekk videre Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 sandra er flink til og synge og hun er ganke fin. men ha hadde valgt heilt feil sang... Bra att hun gjekk videre Sandra har teknisk sett IKKE særlig syngetalent, hun er midt på treet. Utseende hennes dytter henne fremover. Dette er for kjipt, denne tråden handler ikke om Sandra, men om Anh.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Fryktet det værste da hun hadde valgt sangen Hero,men at det skulle gå så langt ville eg aldri trodd !... Hehe tenkte det samme. Hun kommer aldri til å klare å synge den sangen der uten store problemer tenkte eg men helsiken hun klarte jo seg ganske så bra. Hadde noen små feil med mic'n men ellers helt nydelig! Anh er dessuten ikke stygg i det hele tatt. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Fryktet det værste da hun hadde valgt sangen Hero,men at det skulle gå så langt ville eg aldri trodd !... Hehe tenkte det samme. Hun kommer aldri til å klare å synge den sangen der uten store problemer tenkte eg men helsiken hun klarte jo seg ganske så bra. Hadde noen små feil med mic'n men ellers helt nydelig! Anh er dessuten ikke stygg i det hele tatt. Så enig så enig, du har også sansen for Asiadamer altså ? med på den Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Enig i at det var rart at Ahn gikk ut, men regner med at alle dere som klager stemte? Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Anh var jo min favoritt og, var så sikker på å se henne i finalen at jeg ikke giddet å stemme. Tenkte det var selvsagt at hun skulle vinne, eller iallefall ende opp blant de tre beste. Fin som et fly og en fabelaktig stemme! Men det finnes ikke rettferdighet her i verden, og majoriteten av de som stemte var nok på et alderstrinn jeg ikke klarer å identifisere meg med(les: 13-15 år?). Men Anh kan få et løfte av meg, og det er at jeg skal være en av de første til å kjøpe plata hennes.(litt avhengig av type musikk selvfølgelig...) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Fryktet det værste da hun hadde valgt sangen Hero,men at det skulle gå så langt ville eg aldri trodd !... Hehe tenkte det samme. Hun kommer aldri til å klare å synge den sangen der uten store problemer tenkte eg men helsiken hun klarte jo seg ganske så bra. Hadde noen små feil med mic'n men ellers helt nydelig! Anh er dessuten ikke stygg i det hele tatt. Nei, hu klarte det dårlig syns jeg. Det ble litt sånn småfalskt, og ikke noe særlig behagelig å høre på. Sangen passer absolutt ikke til stemmen hennes. Det hun har sunget før har derimot vært absolutt fabelaktig bra, og jeg får gåsehud hver gang jeg hører hennes tolkning av Alicia Keys' "Fallin'". Bedre enn originalen syns jeg! Men hun er absolutt en av de peneste idol-jentene, bare passert av Margaret... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Det er helt sykt hvor mange som skriver under på den kampanjen nå. Er jo en underskrift hvert 1-2 sekund. 5100 nå, og det øker enormt. Til og med mediene skriver om det. Sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå