Gå til innhold

Idol finalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Sandra var utrolig dårlig i kveld. Anh gjorde ikke noen videre bra prestasjon heller... Og ikke Roald, men Sandra var desidert dårligst.

Håkon overrasket mest (positivt) må jeg si. Og jeg fatter ikke hvorfor Maren kom så dårlig ut. Hu sang sjitbra! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Anh og Roald forsvant ut... :cry:

Det eneste jeg spør meg er hvordan Sandra klarte seg etter den horrible fremføringen? Det var jo totalt falsk? Snakk om å gå videre på utseende (håret var stygt i dag, men ellers er hun _PEN_)...

Det var vel akkurat derfor Sandra gikk videre. Hun er pen. Kanskje store deler av de mannlige stemmegiverene tenkte med feil hode et lite øyeblikk?

Lenke til kommentar

Det skulle vist bli et voldsomt, og totalt unødvendig oppstyr rundt dette. :thumbdown: Førstesiden av VG å greier (ikke for at det sier så mye...)

Uansett så må man innse et par ting. (nå snakker jeg generelt) Det ene er at noen tror Idol kun dreier seg om sangstemme/sangkonkurranse. Det er jo feil. Hvis en deltaker mangler både talent og utstråling, har de da ingenting å gjøre som artister - uansett hvor god de er til å synge. Artistene som går videre og evt vinner skal jo på turné og opptre for folk. De må jo ha et publikum og opptre for!Mange har tydeligvis glemt at dommerene i første runde, plukket vekk 7000 deltagere på flere grunnlag enn bare stemmen. Akkurat på samme måte som folket nå stemmer fram de som de liker best.

Det andre er hvorfor Sandra skal få skylden for at Ahn gikk ut? Det er jo helt bak mål. Alle som beklager seg håper jeg i alle fall stemte på Ahn - hvis ikke har dere jo ingenting å klage over.

Blir akkurat som hjemmesitterene etter et lokal eller stortingsvalg skal klage på politikken :roll:

Lenke til kommentar
Anh og Roald forsvant ut...  :cry:

Det eneste jeg spør meg er hvordan Sandra klarte seg etter den horrible fremføringen? Det var jo totalt falsk? Snakk om å gå videre på utseende (håret var stygt i dag, men ellers er hun _PEN_)...

Det var vel akkurat derfor Sandra gikk videre. Hun er pen. Kanskje store deler av de mannlige stemmegiverene tenkte med feil hode et lite øyeblikk?

Hvilket hode da? :laugh:

Lenke til kommentar

Ikke første gang kanskje....? ;)

Lenke til kommentar

Hehe.... Det skjer i alle program der man kan stemme på folk. De fine går videre.

Lenke til kommentar
Hehe.... Det skjer i alle program der man kan stemme på folk. De fine går videre.

Var det derfor Kurt vant samme konkurransen i fjor? Ikke nok med det, han vant World Idol også! Hadde det vært utseende alene som avgjorde det hele hadde aldri Kurt vunnet, og Ahn hadde ikke gått ut. Og i fjorårets Idol hadde vi Guro som egentlig var i akkurat samme posisjon som Ahn. Pen dame, med en vakker stemme. Var en av favorittene, men gikk ut i første runde..

Det har seg nok slik at folk stemmer med hjertet og følelsene også. Og da kommer de med stor utstråling og engasjement langt.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke Ahn skulle gå ut da, hun sang jo mye bedre enn Sandra, må si jeg trakk på smilebåndet da hun begynte på refrenget med "Hit me, Kick me" det var uttrolig grusomt og falskt :wow:

Håkon Njøten ,det er en vinner :love::w00t:

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Arctic: Guro ble 6 eller 7 i fjor, gikk ut på det hun sang. Som foresten var meget bra! Men ikke noe for majoriteten av folket.

Når du sier det så, stemmer det nok. Men hun var i "sofaen" i allfall en gang, om ikke flere ganger. Og deriblant i det første programmet hvis jeg ikke husker feil. Det tydet på at hun var lite populær, men gikk vidre på svært små marginer. Og da er vi tilbake til det jeg sa om utseende som ennå ingen har svart på...

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Arctic: Guro ble 6 eller 7 i fjor, gikk ut på det hun sang. Som foresten var meget bra! Men ikke noe for majoriteten av folket.

Når du sier det så, stemmer det nok. Men hun var i "sofaen" i allfall en gang, om ikke flere ganger. Og deriblant i det første programmet hvis jeg ikke husker feil. Det tydet på at hun var lite populær, men gikk vidre på svært små marginer. Og da er vi tilbake til det jeg sa om utseende som ennå ingen har svart på...

Jeg er enig. ;)

Bare så det er sagt. Du har et ******* godt poeng der. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Tja, Kurt kom jo videre :p

EDIT: Sorry, hadde ikke lest hele innlegget :S

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar
Tja, Kurt kom jo videre  :p

EDIT: Sorry, hadde ikke lest hele innlegget :S

Kurt er ikke stygg, han er bare en hobbit. :)

En hobbit er da mye "søtere" enn kurt.... :angry:

Hva er galt med utseendet til Kurt? Er det det "uber" berømte mellomrommet mellom tennene?

Nei, jeg synes ikke det er noe galt med utseendet hans, det er bare litt spesielt, ikke stygt.

Off topic case closed!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...