Uderzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Fanta er det eneste for meg Men Flux Soda er jo også himla digg Vanskelig å bestemme seg for en av dem, de deler førsteplassen hos meg Endret 22. mars 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 wow, ingen som drikker Coca-Cola Light? Drikker bare Cola Light jeg. Var litt uvant i begynnelsen, men nå syntes jeg den er mye bedre enn vanlig cola. Vanesak. Vanlig cola er godt, det er ikke det, men det er for mye sukker. Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Crystal pepsi var jo konge.... Hvorfor lages ikke den lenger? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 -Vanilla Coke -Fanta Exotic -De tre nye Solo'ene Drikker heller bensin enn TAB Extra!! Usj... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Julebrus fra ringnes, ec-dahls bryggeri Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvorfor kan ikke Cola være en favoritt brus? Er den ikke "verdig"? Men Fanta Orange kommer på en god 2. plass.. mulig delt første med Coca Cola. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Crystal pepsi var jo konge.... Hvorfor lages ikke den lenger? Hva er Crystal Fanta? Lenke til kommentar
mberger Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Coco Bahia-brusen var jo en suveren vinner i de elleville 80-åra.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Orange crush fra usa er den eneste brusen som er like god som coca cola! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg likte Fanta Shokata kjempegodt. Men nå selger de den ikke lenger! FORDØMT! Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 LAtterlig! HVem i huleste er villig til å smake på noe annet når man har Cola? Er omtrent like dumt som å prøve seg på ei anna dame når man er gift og får uhemmet med sex av Angelina Jolie det. SKEJRP DERE! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 julebrusen til ec dahls, helst fersk rett fra bryggeriet (kikker jeg ut vinduet så ser jeg mitt lille mekka av en brusprodusent:P) ellers liker jeg Pepsi twist/eller X, synes de er gode... btw. de nye soloene smaker som sørpe med kullsyre, og "green ice tea" fra lipton er iallefall FÆLT! Smaker som utgått gammelmelk blanda med solo pluss! Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 PEPSI X!!!!!Det er den beste brusen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 pepsi twist light og vanilla coke Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tja... -Solo -Orangina -Fanta (I diverse varianter) +div. eplecider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå