PlatinumFlyer Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Norsk vanilla coke = BLÆH! Amerikansk vanilla coke: Nam! Noen andre som har erfart dette? Jeg har desverre kun smakt den norske, men om den amerikanske er så mye bedre, hvor god er ikke da den, når jeg digger norsk vanilla coke..? Mulig du da ikke liker den amerikanske den amerikanske er nok egentlig mer syntetisk... Men smaksopplevelsen blir jo så mye bedre! Spesielt fra boks. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Norsk vanilla coke = BLÆH! Amerikansk vanilla coke: Nam! Noen andre som har erfart dette? Har aldri smakt Amerikansk cola før. Skulle gjerne ha gjort det! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Altså.... Fanta er etter Coca Cola, og de som sier "Cola" er som vanlig på jordet. Dessuten er alle de nye soloene KUKK, og er bare for å øke det labre salget. (host hark Stabburet (grandiosa) salget har økt 60% etter konkurransen startet) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Har bare smakt én av de nye Soloene, den med Jordbær og ett eller annet, og den var da ganske god.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 For meg finns det ingen annen brus en Coca Cola.... Har man ikke Coca Cola så blir det vann! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det får vel bli Pepsi og bomba. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Etter cola kommer farris med lime!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 KALD Fanta Erotic!!!!!! Erotic? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har vel Fanta Orange som en god nummer 2. Urge har jeg ikke smakt på aldri så mange år.. Må få kjøpt meg en halvliter Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvilken brus er best? Bortsett fra Cola -Du har jo Coca Cola Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Fanta Wildberries(selges ikke i norge da ) og fanta exotic Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Det kan være så mangt, men jeg har ikke så veldig masse i mot: - Pepsi - Vanilla Coke - Den sitron Cola tingen (eller var det pepsi?) - Fanta (Jungel og Appelsin, ikke den oppvaskvann tingen på flaske) og en hel del fler Endret 21. mars 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Pepsi Max og Urge Du traff spikeren på hodet jah Lenke til kommentar
power Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 For min del erre: Pepsi Max og Ringnes øl ... PS: Dere som sier at pepsi smaker dritt, tar feil. Det er kun fordi Pepsi er rivalen til cola dere sier den smaker dritt.. Greit nok at Cola smaker best. Men det er en mellomting.. PS2x: Flux Soda er egentlig også forbanna godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå