Halvsame Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Min nest-favoritt er Fanta (Appelsin).. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Solo Melon&Sitron er ganske digg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Fanta Shokata og Dr. Pepper. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Pepsi Twist og Fanta Exotic Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Smirnoff Ice seff Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Den nye Solo'en med Bringebær og Rabarbra Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Cherry Coke. Ja, jeg har stadig bedt Coca Cola Drikker AS om å gi den en norsk lansering. Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Smirnoff Ice seff Tror ikke rewsbrews er lov. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Vanilla Coke... Men Pepsi Twist er heller ike verst Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Vanilla Coke... Men Pepsi Twist er heller ike verst Enig, jeg elsker Vanilla Coke! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Norsk vanilla coke = BLÆH! Amerikansk vanilla coke: Nam! Noen andre som har erfart dette? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Finnes det brus utenom Coca-Cola? Dersom man må ty til nødløsninger, er det Urge og Schweppes Grape-Soda (må være Schweppes) som går an. Og avogtil vanlig Solo da. Forresten: Jeg kjøpte vanlig Fanta borti Sverige en gang. Dette er den desidert beste leskdrikk jeg noensinne har smakt. Forskjellen var enorm fra den som er her i landet. Det var 6% appelsinjuice i den, mens det er 3% i den Norske (og tyske for den saks skyld). Noen som veit hvorfor dette, og om det er slik ennå? Må han i kjelleren ta Coca-cola company for å ikke lage den slik overalt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Finnes det brus utenom Coca-Cola? Du tok cola'en rett ut av munnen på meg. Men hvis jeg må drikke noe annet så blir det fanta. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Smirnoff Ice seff Tror ikke rewsbrews er lov. Skal vi utvide, siden det er helg og alt? Hvilken alkoholholdig drikk er den beste? Får si Mack Ice og Carlsberg deler førsteplassen på øl-lista mi. Men det går likevel mest i Dahls, man må støtte opp om det lokale ølet . Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Vil nok si at Dr.Pepper er den beste bruse (iskald) Cherry Coke er heller ikke så værst. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Fanta vanlig eller exotic.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Norsk vanilla coke = BLÆH! Amerikansk vanilla coke: Nam! Noen andre som har erfart dette? Jeg har desverre kun smakt den norske, men om den amerikanske er så mye bedre, hvor god er ikke da den, når jeg digger norsk vanilla coke..? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Fanta, Fanta Exotic og Cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå