Gå til innhold

Åssen få klare farger på vannkjølingen?


Anbefalte innlegg

Åssen få klare farger på vannkjølingen??

Hva skal jeg bruke...??

Har sett deres vannkjøling...Veldig kule klare farger...men min er bare lys blå farge som du nesten kan bare se... Jeg har blandet den ut med frostveske...13% blada jeg ut...

 

Rørene mine er litt gulaktig også...vet ikke åssen jeg får det bort..tenkte å kjøpe nye...men vet ikke hvilken størrelse...

 

 

HJELP...

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen få klare farger på vannkjølingen??

Hva skal jeg bruke...??

Har sett deres vannkjøling...Veldig kule klare farger...men min er bare lys blå farge som du nesten kan bare se... Jeg har blandet den ut med frostveske...13% blada jeg ut...

 

Rørene mine er litt gulaktig også...vet ikke åssen jeg får det bort..tenkte å kjøpe nye...men vet ikke hvilken størrelse...

 

 

HJELP...

Takker for svar

ossen oppsett har du. har du kjøpt en vannkjølings pakke. må forkalre litt sån at vi kan hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar

Vet at maskinoppvask pulver er kraftige saker, om du løser litt opp i varmt vann og prøver å rense slangene med (på en eller annen måte) er det nesten sikkert at det blir rene slanger. Om slangene tåler det er en annen sak. Hvis du skal teste det så ikke lag FOR sterk blandinng.

Lenke til kommentar
Vet at maskinoppvask pulver er kraftige saker, om du løser litt opp i varmt vann og prøver å rense slangene med (på en eller annen måte) er det nesten sikkert at det blir rene slanger. Om slangene tåler det er en annen sak. Hvis du skal teste det så ikke lag FOR sterk blandinng.

 

hmm... mener du at hvis han har gulfargede rør så vil de bli gjennomsiktige?

 

eller er det bare snakk om vasking?

Lenke til kommentar

Og etterpå kan du kjøpe Bluemotion (blå farge som reagerer noe sinnsykt på UV) eller Glowmotion (grønn farge som reagerer heller dårlig med UV. Ble litt skuffet over denne selv) Begge finnes på Microplex. Ville holdt meg til ferdige produkter, siden andre fargestoffer kan danne et belegg i slanger og vannkjølingkomponentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...