Sverdfisk Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hvilket kabinett bør eg velge? må være stort siden eg trenger minimum 5 5.25" brønner og 1 3.25" brønn. skal også ha plass til vannkjøling. Svart eller sølv, ingen betydning om det er stål eller aluminium, men ikke plast. PSU: 500w Pris: 1000-2500kr takker for alle gode forslag. PS: første gang eg bygger pc, så helst noe som er lett å jobbe med og eventuelt modde. Endret 12. mars 2004 av Sverdfisk Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Dette kabinettet er rimelig billig, og du kan plassere brønnene i hvilken rekkefølge du vil, meget enkelt å jobbe med, hovedkortskuff, thumbscrews osv. Denne er en del dyrere, men er en god del større en den første jeg nevnte, og er også veldig lett å jobbe med. Denne Strømforsyningen har "bare" 480watt, men er av såpass god kvalitet at den leverer minst like mye effekt som de fleste 500w psu`er. Den er dessuten veldig stillegående, men ganske dyr. Vil allikevel anbefale denne framfor billigere psu`er som f.eks q-tec. Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 takk for svar, tror eg går for den store lian li'en siden eg da slipper å kjøpe harddiskkjølere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå