Åsmund Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 nederst: http://mscon.net/amiga/mitt/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ... og hva er problemet med denne stygge krusedullen? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 øøø den siste biten er ikke helt normal..blås i det, men hvorfor stygg? jeg mener..om den er stygg har den og et utrykk. nøytral er vel det verste. stygg i hvilken sammenheng? passer ikke på en hjemmeside for de den er buete og dermed går ut av sammenhengen fordi resten av siden er firkanta eller... www.objektivisme.no det er en grunn til alt. Greit nok syns du den er stygg i seg selv vil kanskje andre og ha den meningen. Men det er enklere om du prøver å forklare hvorfor du føler det du føler. at den er stygg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Den er totalt blottet for uttrykk, form, fasong og all gjenkjennelig "logo", utenom _krysedull_. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) http://mscon.net/amiga/mitt/hjemmeside/index.htm tenkte å ha tannhjul i den firkanten til venstre. Eller noe anen grafikk. på den side banneren eller hva jeg skal kalle den vet jeg ikke hva jeg skal ha. aner ikke hva den greia som stikker ut på firkanten er fornoe Endret 14. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er en e, etterfulgt av en s. Den ligger 2 linjer fra bånn i koden din Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 ok takk siden ingen har slakta designet så regner jeg med at det er "ok" jeg koser meg ikke når jeg lager design jeg stresser av diverse grunner. Legger ut siden og roer meg ned. den vil jo ikke bli så mye layout forskjell men litt mer grafikk kanskje. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Dette lukta litt førstegangsdesign på lang avstand. Ikke bra! Sorry. - mørkt - hvor er fargene? - standard linkfarge? asj ... - WTF!? ingen mouseover - større tekstfelt, bitte Det blir alt i 1. omgang fra denne kanten. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 -mørk, og farger er det lite av ja, det sa min gode venn martin og... jeg er fryktelig glad i harmoni og få farger, men skal prøve å få farger på etterhvert standar linkfarge skal og vekk, må bare finne det scriptet. mousover...ja, enkelt å få det til men følte ikke behovet. større tekstfelt? større font? jaok. liker bare at ting er smått. slik som windows klassisk framfor xp. Uansett takk for ALLE svar. skal lage designet bedre med tiden og skal tenke på det dere sier. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det heter CSS A { text-decoration: none; color: #85807E; font-family: Verdana, Arial } A:hover { text-decoration: underline; color: #000000; font-family: Verdana, Arial } Fargene, skrifttypen og dekorasjonen skal du selvfølgelig få lov til å bestemme selv Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 har oppdatert siden. Må endre eller fjerne sidebanneren, og få ett ryddig opsett, justering av bilder. http://mscon.net/amiga/mitt/hjemmeside/index.htm noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå