modda87 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg bare lurer på om den skal lage såpass med lyd når den autofokuserer, eller er det noe feil med kamera'et mitt? Høres litt sykt ut Noen andre med Ixus 400 her som har lyder? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det lager litt mye lyd ja. Reagerte også på det da jeg fikk mitt Ixus 400. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kommer bare med noen små, lave klikkelyder, den utstillingsmodellen vi har i butikken ihvertfall. Alt er relativt, men ingen kunder har reagert på støy verken ved prøving av kameraet eller etter å ha kjøpt det... og vi har solgt hundrevis av akkurat den modellen. Kanskje du bør få en butikk til å teste det mot deres utstillingsmodell? Lenke til kommentar
modda87 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Tror jeg skal det ja.... Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sto vel det i testen her på akam også. Mener det so noe slikt som "særdeles treg og støyende autofocus". Selv har jeg ikke opplevd dette som plagsomt men alt er relativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå