Heiberg Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Var det forresten ikke noget med en windows-telefon? Qtec 8080 ér - tilsyneladende - allerede ude i butikkerne. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 du kan jo få den på engelsk å det går jo greit Nei? På engelsk? Wow wee! Det visste jeg ikke...... Dansken: Jeg ville styrt unna Qtek. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Dansken: Jeg ville styrt unna Qtek. Norsken: Hvorfor? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nordmannen blir det vel? Hvorfor? Bugs, treig, tung, dårlig batteri og prisen er ikke så veldig attraktiv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nordmannen blir det vel? Hvorfor? Bugs, treig, tung, dårlig batteri og prisen er ikke så veldig attraktiv. enig.. at d er windows i sier vel allt eneste at du sikkert kan ha d morro med masse idiotiske feilemeldinger, mere verdt en 100 gode spill Lenke til kommentar
Habla Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg har lest at sendo ikke har noen "barnesykdommer" på denne telefonen, men man kan jo ikke vite noe sikkert før man har testet det. hmmm tror du er inne på noe der...lol Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Nordmannen blir det vel? Hvorfor? Bugs, treig, tung, dårlig batteri og prisen er ikke så veldig attraktiv. enig.. at d er windows i sier vel allt eneste at du sikkert kan ha d morro med masse idiotiske feilemeldinger, mere verdt en 100 gode spill Hm, her bygger I vist mere på fordomme end på fakta... Edit: Hvis Windows kører lige så godt på telefonen, som det gør på computeren, er der da ingen grund til at betænke sig. Endret 16. mars 2004 av Heiberg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har hatt Qtek jeg og nå har jeg Symbian. Kan med sikkerhet si at Symbian er myyyye mer stabil enn windows. Kan ikke si at det er basert på fordommer da? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hva med motorola's E680 som kjører Linux, da? Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har hatt Qtek jeg og nå har jeg Symbian. Kan med sikkerhet si at Symbian er myyyye mer stabil enn windows. Kan ikke si at det er basert på fordommer da? Jeg synes ikke, at man med sikkerhed kan konkludere, at symbian er meget bedre end Qtec/Windows, bare fordi man har haft en Qtec. For det første kan man have været uheldig - og for det andet udvikler Qtec sig vel også? Har du haft Qtec 8080? Jeg har læst en del kritik af 7070, men intet negativt om 8080. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå