Gå til innhold

Sendo X eller SE K700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke, du kan regne med, at de to mobiler kommer før sommerferien - og da slet ikke Sendo X.

Men med så store forventninger, som du åbenbart har til Sendo X, kan du næsten kun blive skuffet.

Så jeg vil sige: Slap af og tænk på noget andet! For der er trods alt andet end mobiltelefoner her i tilværelsen. :thumbs:

Edit: Hvad med en af de mobiler, som allerede er på markedet? Fx symbian-telefonerne SX1, N6600 eller P900?

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

Hvorfor er du ikke interesseret i SX1 eller N6600?

Jeg har dem ikke selv, så min viden om dem bygger kun på, hvad jeg har læst, men alt tyder da på, at det er to udmærkede telefoner.

SX1 har der været nogle problemer med, men de lader til at blive løst med den nye software-version, fw7.

Lenke til kommentar

Klarer ikke tasteoppsettet på sx1, selv om det er en utmerket telefon kan jeg ikke ha en telefon med et slikt idiotisk tasteoppsett. :no:

6600 er jo en glimrende telefon som kjører på en genial platform. :love:

(skryt til symbian :thumbs:)

men jeg synes den er så utrolig gjennomsnittstelefon her i traktene.

jeg vil ha noe som ikke så mange andre har skjønner du :p

Lenke til kommentar
Klarer ikke tasteoppsettet på sx1, selv om det er en utmerket telefon kan jeg ikke ha en telefon med et slikt idiotisk tasteoppsett. :no:

jeg vil ha noe som ikke så mange andre har skjønner du :p

Du vil altså ha' en telefon, som er noget ganske særligt

- og samtidig skal den ligne alle andre telefoner? ;)

Mit indtryk er ellers, at folk ret hurtigt vænner sig til den anderledes placering af tasterne på SX1.

Ikke alle - men de fleste.

Lenke til kommentar

ja... kan godt hende men er ikke særlig fan av simens på noen områder egentlig.

menyene synes jeg er elendig men det er smak og behag.

kunne tenkt meg en telefon som sendo X. litt spesiel men samtidig ganske gjennomsnittlig. :green:

Lenke til kommentar

Okay, jeg er en stor fan af Siemens.

Det er så forskellen på os to. :)

Men hvis det er Sendo X, du brænder for, synes jeg da, du skal vente, til dén kommer.

Vær bare forberedt på, at der kan gå meget lang tid.

Men som et gammelt dansk ordsprog siger:

Den der venter på noget godt, venter ikke forgæves! :thumbs:

Lenke til kommentar

vil du ha en liten telefon men med bra skjerm, kamera, godt med internt minne, og fm radio velger du k700.

vil du ha en litt større og tyngre telefon med symbian, mp3, minnekortutvidelse o.l. velger du sendo x.

forresten, hvordan går det med kameraten din sin sendo x? ;)

Lenke til kommentar

Sharp GX30 er ikke så veldig nyttig (bla. for meg som har vokst opp med Nokias glimrende kalendere) av den enkelte grunn at du kan ikke ha alarm og slikt... :scared: (bursdag, vekkerklokke og kalenderalarm)

Man kan heller ikke bruke bluetooth, fordi den skal visst være låst kun til handsfree og lignende... :thumbdown:

Det er jo dårlig at ikke Sharp har fikset det fra GX20, men men... En ting som ER fikset, er at du nå kan lagre ord i T9... :dribble: FLOTT!

Kansje Sharp fikser kalender-problemet, men det virker ikke som det skjer før GX50... :p

S700 virker veldig bra, men den er for tung for meg... Som en murstein...

Er ikke Sendo X som en 6600 i funksjoner..?

Men siden Sendo er så nytt for oss nordmenn, vet vi jo ikke om Sendo pleier å ha mange "barnesykdommer" eller noe i den duren... Slik som vi f.eks vet om Nokia...

Det blir et vanskelig valg i høst... (kansje vanskeligere en Grandiosa- og Solovalget også :laugh: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...