Oxford Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg har hørt at KOSS SB 40 er avløseren til R 55b, og regner da med at det er et bedre headset. På Euronics i Narvik skal de ha 741 kroner for dette, men jeg er overbevist om at dette må kunne skaffes billigere en annen plass... Vet noen hvor? Hos KOSS koster det ca $40, men da kommer det vel så masse avgifter og toll i tillegg at det ikke er så mye å spare der!? Headsettet skal brukes til voice chat og spilling med en 85-15 % fordeling. Hvis noen mener det vil være bedre å satse på et annet headsett, som ikke er nevneverdig dyrere, vil jeg være glad for alle innspill! Endret 12. mars 2004 av Oxford Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 både microplex.no og komplett.no tilbyr koss headsett, er ikke sikker på om de har modellen du tenker på eller om prisen er lavere men regner med det, men verdt å ta en kikk uansett Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Takk for forslaget, men ingen av dem selger akkurat dette produktet... Jeg har sjekket de største databutikkene på nett... Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har sett en del kritikk angående lydgjengivelsen på en del billigere KOSS headsett. Vil det være et bedre valg å gå for Sennheiser PC150? De ligger i omtrent samme prisklasse som KOSS SB40. Er det noen som har innspill på dette? Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 trenger bare å gå til en koss forghandler og spør om de kan bestille en for deg. gikk til hifi-klubben og spurte om de kunne bestille. det gikk veldig greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå