galskapen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) skulle gjerne hatt inn en heis i det "teksturerte" feltet på DENNE siden (min altså).. send kode eller lær meg ..plis... og IKKE send en link til den w3 siden eller hva den nå heter!! ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 12. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 om du vil definere din egen scoll med farger er det bare å søke i forumet, har vært mange _helt_ like tråder tidligere Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Erm, raaaaight. Den topice der duger dessverre ikke du. Jeg skjønner bare ikke bæret av hva du vil selv ikke etter å ha lest posten. I tillegg vil jeg tippe på at siden du ber om en kodesnutt er det IKKE web*design* du er ute etter. Så vennligst prøv på nytt Edit: Det viste seg at min kunnskap om CSS ikke var så stor, pga som jeg fikk lære i PM: Du ønsker å endre på scrollbars og det gjøres i CSS. Så den er rett postet, men med en FORFERDELIG topic. Jeg er allikevel storsinnet og skal gjenåpne tråden samt fikse topic for deg Endret 12. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Derja, takk Blib.. <style type="text/css"> <!-- body { scrollbar-face-color : #333333; scrollbar-highlight-color : #828282; scrollbar-3dlight-color : #333333; scrollbar-shadow-color : #333333; scrollbar-darkshadow-color : #828282; scrollbar-track-color : #828282; scrollbar-arrow-color : #828282; } </style> --> Se om ikke det funker.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Les denne du! ...så blir det nok neppe fargeheis på deg. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Les denne du! ...så blir det nok neppe fargeheis på deg. var mye å lese der , men jeg gadd ikke å lese alt...... tror jeg skjønte poenget uansett Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 vet dette egentlig ikke skal inn her..... men MARVIL åssn gårre med PX-huset? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 vet dette egentlig ikke skal inn her..... men MARVIL åssn gårre med PX-huset? MSN leker seg litt for tiden, skal rådføre meg med resten av styret så fort serverene kommer opp igjen.. For fremtiden; Vi har en utmerket PixelArt-tråd slik at vi slipper slik OT som dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå