bassmania Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 heisann kompisen min har fått seg N6600 og jeg sende .wav filer til han, det gikk, men da han skulle spille dem av, så gikk det ikke, og da han skulle sette dem som ringetoner, gikk det heller ikke, kom bare Nokia-tune! Har lest på forumet for litt siden at noen hadde det problemet, men jeg greide ikke å finne det igjen, så det jeg luere på er hva man skulle gjøre får å fikse dg! Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Mulig det var mitt innlegg du leste: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=204227&hl= Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Siden du fikk svar bassmania. Er du admin på NM?? Eller har du bare lånt bilde derfra. Drit i telefonen, få i gang en ny runde isteden Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ikke så lenge til neste runde er igang da. Men kjenner vi gutta som står bak NM så blir det nok forsinkelser igjen. Og pass deg! Kanskje du blir en av mine mange ofre Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 hehe, ække admin da, bare likte bildet, men ny runde starter vel om 14 dagers tid +/-. btw.fikk wav filene til å virke, måtte bare sende dem over til minnekortet istedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå