Naasaa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kan noen hjelpe meg med hvor mye sånn ca. jeg får klokket en hercules 3d prophet 9600 på både kjerne å minne med vannkjøling (mist vannblokk, enheim pumpe, black ice 2 radiator)??? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) nr 1. lær deg å still spørsmål på en mer "skikkelig" måte nr 2. klokking av skjermkort er like inviduelt som finger avtrykk. noen kommer lengre enn andre med samme kort. så du må bare prøve deg frem til du får pixelfeil, så klokker du litt ned igjen ps. velkommen til forumet -diablito- Endret 15. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har aldri klokket skjermkort før, men kommer til å gjøre det snart.. derfor lurte jeg på: 1: hvordan arter en pixelfeil seg sånn rent visuellt? 2: hva er faren ved å klokke for høyt annet enn temperatur? (varige pixelfeil osv?) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) det er ikke no spessielle farer annet en tempen når du klokker litt og litt.. og pixelfeil er vanligvis hvite prikker som ikke skal være der, du ser de ganske fort. Endret 15. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå