Gå til innhold

dårlig oppfølging fra overklokking.no

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis var ivrige data fjortiser for ei stund sia. Vi hadde laga en baybus som vi syntes var flott og alt.

Vi sendte mail til overklokking.no og spurte om de var interresert i en artikkel om denne. Detvar de, men da måtte vi lage artikkelen. Det var jo selvfølgelig greit. Vi startet opp og brukte flere kvelder med skriving og fotografering. Vi sendte denne til overklokking.no og gledet oss veldig.

Vi regnet med at det ville ta litt tid å få lagt den ut så vi ventet i spenning. Uker gikk. Måneder likedan. Vi sendte mail til ok.no og spurte hvor den ble av. Da fikk vi beskjed om å være tolmodig. De hadde "så mye å gjøre" :thumbdown:

Dette er noen år siden og vi begynner å lure på hvor den artikkelen ble av :cry:

Vi begynner å bli lei av å vente :devil::devil::devil:

Hadde de gitt oss noe svar på hvorfor artikkelen ikke kom hadde det vært greit!!

Dette burde være litt refs til ok.no

Neste gang dere sier ja til å legge ut en slik artikkel, burde dere følge opp nettop det!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mottok aldri noe annet enn et koblingsskjema tegnet i paint - ut over det hørte jeg ikke noe mer fra dere. Så det er ikke akkurat vår feil at det ikke skjedde noe mer.

Men nå har du sjansen til å legge ut saken under "worklogs" i stedet.

wazzza: sjekk størrelsen på din avatar. Den er for stor, så sjekk retningslinjene for å se hva som er maksimale størrelser.

Lenke til kommentar

Vi sendte til deg et svært dokument med thumbnails og andre bilder. Etter ei stund sendte vi en til mail og lurte på hvor det ble av prosjektet vårs. DU sa da at vi måtte ha tolmodighet. Da tolket vi det sånn at du hadde fått prosjektet.

Skal ordne avataren nå:)

Når det gjelder å legge den ut på worklogs så har jeg og kompisen min mistet interressen for data for en del år siden.

Endret av wazzza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...