Gjest medlem-16183 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Uff, IE 4.0 virker som om den bare blir værre og værre, nå hakket et spill rett etter en restart, det spillet har alltid fungert med den nye musa.. Jeg begynner å mistenke en Hardware defekt... Hva tror dere? Jeg har installert software på nytt på USB tilkobling 1, det samme med USB nr 2, og akkurat det samme med Ps/2 kontakten, og satt rate herz eller hva det nå heter på 200 under musegenskaper i device manager :/... Er det absolutt ingen som har noen erfaring med at IE 4.0 Hakker og ikke reagerer normalt i diverse 3d aksellerte spill...? jeg trekker den konklusjonen at det ikke er musmatten (en fUcn 1030) som musen har vanskelig for å lese av... Siden problemet ikke gjelder ved vanlig Windows bruk...Jeg begynner å bli ganske desperat etter å få den til å virke optimalt...... På forhånd takk for seriøse svar. Mvh smint. EDIT: Jeg nekter å installere WinXP på nytt på grunn av en mus... Endret 12. mars 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Heisann, jeg fikset problemet mitt, det var faktisk PSU som var problemet, akkurat som om den ikke fikk nok strøm...Vel med litt nedoverklokking til standard hastighet var problemet ute av veie...vel vel, er som sagt veldig fornøyd med musen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå