Gå til innhold

JVC GR-D20/30/70

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe dette kameraet da det er veldig rimelig. Ser at det ikke har lys for filming av mørke scener og lurer da på hvor bra Night Scope effekten er? Sammenlignet med f.eks infrarød som man finner på en del andre kameraer.

Noen som har erfaringer fra dette? Har googlet masse for å lete etter reviews, men finner bare leserinnlegg med små-kommentarer rundt forbi, ingen "skikkelig" test.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ser at du ikke har fått svar. Jeg eier i dag et JVC grdx 55 med samme funksjon. Hendig kamera som fungerer meget bra til mitt formål med unntak av lav belysning. Night funksjonen gjør at det blir lyst, men helt umulig å filme bevegelse med, det blir for hakkete og kornete (tilnærmet ubrukelig i mine øyne). jeg har valgt å slå av gain up effekter, det gir mye bedre film i lav belysning selv om det blir mørkere(dvs. ingen kompensering for dårlig lys) Dette er en av hoved årsakene til at jeg nå vurderer å bytte inn i et Sony pc 120, den har allt som jeg trenger og mer til. Jeg tror ikke du blir fornøyd med Night funksjonen på JVC. Ta evt en titt på Sony pc 105, koster mer, men himmelsk forskjell :)

Lenke til kommentar

Får GR-D20 i måro. Har liten erfaring med digitale videokamera ( e det førsta eg har ), kan jo gi ein tilbakemelding på ka eg synes sjøl om den kanskje ikkje blir så objektiv grunnet lite å sammenligna med.

Endret av MelonMob
Lenke til kommentar

Var ikke imponert akkurat. Ble veldig kornete, og bildet oppdateres treigt. Kan kanskje fungere om du bruker stativ og filmer noe som beveger seg lite, men tviler på at selv dette blir bra. Sånn ellers fungerer kamera veldig bra. Gi det litt lys og det gir bra bilder. I alle fall når en ser på prisen. Ga 3750 på elprice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...