Tha_Zaynt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er akkurat ferdig med designet på denne siden: >Link< hva synes dere?Hva er bra/dårlig..? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg synes den var bra jeg, er ikke noe god på dette, så kan ikke uttale meg for mye... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er ikke så mye å utsette på den siden der. Nais design. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 bra! da er det berre innholdet som manglar! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Designet var meget pent. Ble litt rart og tomt med den hvite bakgrunnen i høy oppløsning, kanskje du kan gjøre noe der.. Skulle også likt å sett hvordan den ble med innhold i menyen og pollen osv. Godt jobba! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Helt grei, om dog litt kjedelig. 4 skalpeller. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har ikke så mye å legge til, bortsett fra at du heller kan sette innholdet inni en div med overflow: auto; og bruke det sammen med PHP include Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 meget pent, slick'n'greasy men skal bli gøy å se med innhold, kanskje en løsning uten iframe ? Elyas Machera: ICYTOWER !!!! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Meget pen side! Deilig å se på og bra design. Kanskje du skal justere menu/poll slik at de blir på samme høgde som content viduet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tja, grei nok, men ikkje meir enn det. - Vanskelig å lese tekst i header - Scrollbarane ligger ikkje heilt inntil border rundt innholdet - I lav oppløsning vil folk få 2 vertikale scroller å håndtere = ikkje bra - Litt tom og kjedelig bakgrunn + Fine farger + Stilig bakgrunn på header + Oversiktlig Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Veldig fin side det der, MEN ideen til det designet er jo ikke helt ditt da. Link Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ligger det på tutorial så er det alles for odel og eie men, det er jo fint å ha laget den helt selv da ... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er akkurat ferdig med designet på denne siden:>Link< hva synes dere?Hva er bra/dårlig..? Greit nok, det er fritt frem når det er en tutorial, men jeg synes likevel at formuleringen over var litt frekk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Veldig fin side det der, MEN ideen til det designet er jo ikke helt ditt da. Link oj.. Kanskje burde du begynne på nytt likevel Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hehe.. Det er jo lov, men det er ikke du som har desginet noe annet enn banneren, da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Elyas Machera: ICYTOWER !!!! Jepp, jeg fant det bildet med Google bildesøk, men da var det både for stort og han hadde en jødestjerne på hua, så jeg måtte redigere det med Photoshop Hva er rekorden din på IcyTower? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 OT ALARM ! p.s: husker ikke Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 OT ALARM ! p.s: husker ikke Det er ikke så farlig, det er ikke altfor mange moderatore her allikevel Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 For meg ble den siden bare rot. Det likte /me dårlig. Ble kraftig distrahert av headeren. Dessuten er frames nedtur. < asj. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Begynn på nytt! Selvgjort er velgjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå