ob1 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 CD-key følger med plata når du kjøper XP. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 CD-key følger med plata når du kjøper XP. Well said Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Tror det de over her prøver å fortelle deg er at du IKKE får tips her på forumet om hvor du får tak i hverken cd-key eller piratkopier av xp eller noe som helst OS, eller annen programvare for den saks skyld... Heter visst noe sånt som "Les reglene før du poster" et eller annet sted når du registrerer deg som bruker Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Edit: Hvor får du xp pro til 600?? Her F.eks. Vet ikke hvor det er på siden, men ring dem og spør etter det. Jeg har selv kjøpt det der. Ellers er Xp Pro gratis for alle som går IT ved UiO, så du kan bare melde deg opp i fag og få gratis. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Her F.eks. Vet ikke hvor det er på siden, men ring dem og spør etter det. Jeg har selv kjøpt det der. Prisene er samme som Dere ser her ! Sist oppdatert 11.09.2003 Tror ikke jeg ville handla der nei Edit: Eller kanskje nettopp derfor Endret 15. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Denne sida var faktisk veldig dyr!! jeg så på den ram brikka jeg har...den kostet 300 mer...skjønner ikke at de har billig xp pro her da...kan du ikke si noen andre eksempler på plasser de selger windows xp til 600? Edit: skriveleif, sikket fler men jeg bryr meg ikke!!! Endret 15. mars 2004 av data-gutten Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) jeg ser skrive feilen og vil rette den opp.det skal ikke stå kanske, men ganske. og innstaleres, skriver installeres Skrivefeilen, skrives Og stor bokstav på første bokstaven i hver setning. (Og bruk for all del ikke edit-knappen når du retter opp ting!) Er det ingen som kan svare på om hvordan man får CD-KEY til windows xp ?? Nei, som sagt fordi det er i mot retningslinjene her på forumet. ..Og hvis du ikke klarer å finne en stakkarslig key, tviler jeg på at du klarer resten av styret med piratkopiert XP, så du kan like godt gå å kjøpe det i butikken, først som sist. Endret 15. mars 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er du blind eller dum...........? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) LES Retningslinjene Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. btw: egentlig burden denne tråden vært stengt for lenge siden Endret 16. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) XP koster bare 600kr eller så. Vel verdt pengene Er ikke det bare Oppgraderings versjonen eller Studentversjonen det da? Verdt pengene? nåja det kan diskuteres Endret 16. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=5&s=pl ja var det jeg trodde det var, nemlig Norsk Student versjon Upg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er det ingen som kan svare på om hvordan man får CD-KEY til windows xp ?? I allefall ved å bruke dette forumet for da er det desverre utestenging på gang. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Er det ingen som kan svare på om hvordan man får CD-KEY til windows xp ?? I allefall ved å bruke dette forumet for da er det desverre utestenging på gang. Du mente vel "Iallfall Ikke ved og bruke dette forumet.. Endret 16. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Sorry da, for at jeg ikke hadde lest det i retningslinjene. Er det så mye å bry seg om da? Jeg trekker tilbake det med å spørr om noen har cd-key til windows!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er ikke lov til å gi bort, tror du burde slette innlegget ditt før enn mod ser det. Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) ..Og hvis du ikke klarer å finne en stakkarslig key, tviler jeg på at du klarer resten av styret med piratkopiert XP, så du kan like godt gå å kjøpe det i butikken, først som sist. Som jeg kanskje har sakt har jeg peiling på dette nei! Er det ikke sånn at du må ha en CD-key som ingen andre har da, på windows xp? Hva annet er det som er styr med pirat kopiering aw windows xp?? Edit: Jeg greier jo å finne en cd-key som allerede er brukt da!, men har hørt at windows sender ut noen koder og sjekker om du har en cd-key ingen andre har? Jeg har hørt om et program som lager en HELT egen cd-key men.... Endret 17. mars 2004 av data-gutten Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hva annet er det som er styr med pirat kopiering aw windows xp?? Det er ULOVLIG! Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) som dere kanskje merket er jeg en liten gutt på 15 år....hvis de finner ut at jeg har piratkopi av windows...hva kan de gjørr med meg? Edit: Selv om jeg ikke har tenkt til å piratkopiere likavel!! Endret 17. mars 2004 av data-gutten Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du kan lese loven om opphavsrett til åndsverk HER og som du kan se i §54 og §54a Med bøter eller fengsel inntil tre måneder Siden jeg ikke husker om strafferettslig lavalder er 14 eller 16 år så kan en av to ting skje: 1. Du får bot/fengsel 2. Dine foreldre (eller evt andre foresatte) får bot/fengsel Barnevernet kan også kobles inn i saken. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå