Aireal Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Bruker oppladbare batterier på min trådløse mus Logitech. De lades ut etter veldig kort periode med bruk. Av og til etter bare et par uker. Er det noe jeg kan gjøre, eller skal jeg gå tilbake til engangsbatterier. De så ut til å vare i et par-tre måneder minst (eller har jeg galt inntrykk). Endret 12. mars 2004 av Aireal Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Flere mnd kan de jo da ikke vare.. Jeg bruker oppladbare batterier i min mus, varer ca 14 dager 3 uker ca. Du sparer uansett veldig mye på å ha oppladbare når du først har kjøpt lader. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ville sagt at du er heldig... kommer jo litt ann på hvor mye du bruker musa, men hvis jeg har forstått det rett, har du MX700 eller MX900, som har en dokking stasjon, bare legg den på etter bruk, så slipper du å tenke på noe som helst! funker fett for meg! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) En optisk mus spiser mye strøm, men vanlig trådløs kulemus holder mye lenger. Min holder i minst 3 måneder på 2 AAA batterier. Billige oppladbare er dårligere enn vanlig standard batterier, men du får kjøpt oppladbare som holder mye lenger enn alkaliske batterier. Hvis musa bruker AA batterier, ville jeg investert i et par 2000mAh Nimh batterier. Clas ohlson har slike. Søk på artikkel nummer 32-8496 Endret 12. mars 2004 av Signatur Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Evt. den greia de har på elkjip: sett med 4 AA batterier og lader. Da slipper du problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå