slaraffen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har kjørt maskinen noen dager nå, etter at jeg bygde den. men fikk den feilmeldingen helt i starten også og reformatterte hele greia. Etter flere dagers bruk kommer jeg plutselig nå ikke inn i kontrollpanelet lenger Da får jeg opp meldingen : Explorer.exe har generert en feil og blir lukket. Har ingen ide selv, men kan noen hjelpe meg med denne???? Takknemlig for alle innspill Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Denne feilen hadde jeg også en stund. Fant løsningen på Technet til LilleBill & Co, men husker ikke linken eller søket nå. Du kan jo prøve å søke der på "control panel" og se hva du får som svar... Kortversjon fra min hukommelse: * Feilen skyldes defekt cpl - fil. * Kan fixes ved å flytte alle cpl filer fra system32 (På Win2kP) til en midlertidig mappe, og flytte tilbake en og en, for å sjekke hvilken som er defekt. * Hos meg var det Nvidia sin desktop manager cpl fil som ikke virket. * Jeg fant samme fila i en SP backup katalog og kopierte inn den, funket helt Lykke til! Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Takker for svar jeg får titte litt rund der du nevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå