rc-halv Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg og noen kompiser har laget noen morsome videor, noe à la Jackass bare litt mindre sykt.. Også tenkte jeg å lage en film av alle småfilmene, jeg har prøvd med flere forskjellige videoredigeringsprogram og de låser seg når jeg skal spille av filmen med effektene og sånt. Beskjeden er den vanlige: "program.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Det er Windows XP og skjønner ikke hvorfor det låser seg. Så hvis noen vet hvorfor dette skjer, og har en løsning så svar. (Det går helt fint med vanlige bilder og musikk.) Takker for svar. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hmmm, jeg vet ikke om dette vil ha noe å si, men har du tatt windows update før? Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Hmmm, jeg vet ikke om dette vil ha noe å si, men har du tatt windows update før? Jepp, det har jeg. Så jeg tror ikke det er problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå