tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei! Jeg har bestemt meg for å prøve å få fart på Windows. I den anledning trnger jeg mange programmer som kan klare dette: 1. Et program som kan avslutte prosesser i bakgrunnen, 50% av minnet mitt brukes på disse!!! 2. Ad-aware program 3. Andre nyttige saker Programmene bør være gratis, om mulig. Det var da jeg fant ut at 50% av minnet mitt gikk til prgrammer i bakgrunnen, og Deus Ex: IW hakket j*****! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Deus Ex: IW hakker alltid noe sykt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Deus Ex: IW hakker alltid noe sykt. Greit, men 50% av minnet mitt blir fremdeles brukt av bare dritt! Noen andre svar? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 "program" som avslutter prosesser ? start -> kjør -> services.msc (trykk enter) Her ser du hvilke tjenester som går i bakgrunnen, de som du ikke vil skal kjøre, velger du manuell oppstart på. Her finner du mer informasjon om hva de forskjellige tjenestene er. Det kan og være en ide å kjøre msconfig for å fjerne masse programmer som starter opp med windows. og adaware er fin til å fjerne spyware. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 "program" som avslutter prosesser ? start -> kjør -> services.msc (trykk enter) Her ser du hvilke tjenester som går i bakgrunnen, de som du ikke vil skal kjøre, velger du manuell oppstart på. Her finner du mer informasjon om hva de forskjellige tjenestene er. Det kan og være en ide å kjøre msconfig for å fjerne masse programmer som starter opp med windows. og adaware er fin til å fjerne spyware. Takker! Men i tillegg tror jeg at jeg bør formatere! Men de jeg kjøpte pcen hos gav meg ikke Windows-cden!!! Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tja, har du lisens er det ikke noe problem, hvis ikke må du nok kjøpe xp Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Tja, har du lisens er det ikke noe problem, hvis ikke må du nok kjøpe xp Fy f... Vil ikke kjøpe! Om jeg først må kjøpe, kan jeg da formatere og legge inn Win XP Pro i stedet? Har nå Home. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er ingen problem, du sletter disken som du tidligere har brukt til operativsystem, og oppretter en ny partisjon der, så har du ren installasjon. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 JEG ville gått for XP pro, men det er bruk og behov som avgjør det. (og lommeboka). Har du snakket med de du kjøpte pc'en av? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 JEG ville gått for XP pro, men det er bruk og behov som avgjør det. (og lommeboka). Har du snakket med de du kjøpte pc'en av? Nei... Helg, heter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå